Wij stellen graag een aantal nieuwe leden aan je voor!
Wij stellen graag een aantal nieuwe leden aan je voor!
08 februari 2023 
1 min. leestijd

Wij stellen graag een aantal nieuwe leden aan je voor!

Samen werken aan de kwaliteit en toekomst van de klantcontactbranche: steeds meer organisaties zien het belang van het lidmaatschap van KSF. Graag stellen we hieronder TriNed, MobileXL, Riverwise, ContactWorx en Expert aan je voor. Zij werden recent lid van KSF. Is jouw organisatie nog geen lid? Volg vandaag nog het voorbeeld van deze organisaties en meld je hier aan voor het KSF-lidmaatschap. Samen staan we sterker.

TriNed BV

TriNed is dé glasvezelspecialist bij jou in de buurt. Sinds 1999 leveren ze internet, televisie en vaste telefonie aan zowel particuliere- als zakelijke klanten.

Trined heeft zich aangesloten, omdat zij klantcontact erg belangrijk vinden en KSF draagt dit actief uit. En KSF maakt zich sterk voor goede wet- en regelgeving. Daarnaast zien zij hun lidmaatschap als een mooie gelegenheid om kennis en ervaring uit te wisselen met anderen die in de branche actief zijn.

Mobile XL

Mobile XL helpt organisaties met het optimaliseren en automatiseren van hun processen. Ze doen dat voornamelijk voor klantenservice teams, verkoop organisaties, marketing teams en HR afdelingen.

Mobile XL wil graag kennis uitwisselen over de onderwerpen waar KSF voor staat. zij zijn een software leverancier en weten vanuit die kant hoe organisaties te ondersteunen. Maar we ze geen specialist of adviseur op de kennisgebieden van KSF. Met hun lidmaatschap verwachten zij hun kennisniveau te kunnen vergroten. En wie weet kunnen ze een bijdrage leveren met hun kennis op het gebied van software.

ContactWorx

ContactWorx is een facilitair callcenter in Rijswijk. Zij geloven dat goed persoonlijk klantcontact het verschil maakt, systemen dienen ter ondersteuning hierbij. Klanten moeten zich echt gehoord en geholpen voelen, om een goed gesprek aan de klantcontacten over te houden.

Ze hebben een passie voor klantcontact en willen graag kennis en ervaring delen met gelijkgestemden en leren van andere vakgenoten. Daarom zijn ze lid geworden van de KSF.

Riverwise

Riverwise is een bureau van groeistrategen. Zij creëren groei, daar waar ze kansen zien. Dit doen ze zowel bij marktleiders als challengers – zolang er maar groeipotentie is. Nieuwe sectoren verkennen zij graag, maar ze zijn insiders in zorg, media en finance.

Riverwise is sterk inhoudelijk, confronterend eerlijk en extreem betrokken.

Website Riverwise

Expert

Al jaren is Expert dé klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica in Nederland! Wat dit voor de klant? Dat ze altijd goed geholpen worden en altijd optimaal kunnen genieten van hun nieuwe aanwinst. Bestel je online, dan wordt je gewoon geholpen door je lokale Expertwinkel. Is het product kapot? Geen probleem, de winkel om de hoek staat voor je klaar. Dat is de kracht van Expert.

Als klant ben je bij Expert niet alleen belangrijk tot het moment dat u betaalt, maar ook daarna.

Website Expert

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen