Leden akkoord met nieuwe Code Telemarketing
Tijdens de ALV op 4 december hebben de leden van de KSF ingestemd met de nieuwe Code Telemarketing. De leden van de Reclame Code Commissie Chanel kunnen uiterlijk 6 december instemmen. Bij goedkeuring gaat de code in op 1 januari 2020.
Code voor Telemarketing 2019 (CONCEPT 22.11.19)
Toelichting bij Code voor Telemarketing 2020 (NOV)
Hoofdlijnen Klantrelatie Commissie (nov 19)
Lees hier de aanleiding van de nieuwe code.
Toevoeging 18 december 2019: download de Balancing Test
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.