KSF Sponsorpakketten 2024 | KSF Dragen jullie bij aan het succes van KSF in 2024?
KSF Sponsorpakketten 2024 | KSF Dragen jullie bij aan het succes van KSF in 2024?
03 oktober 2023 
0 min. leestijd

KSF Sponsorpakketten 2024 | KSF Dragen jullie bij aan het succes van KSF in 2024?

Samen met onze leden zijn wij ervan overtuigd dat klantcontact, klantenservice en klantbeleving belangrijke succesfactoren voor organisaties zijn. Wij zetten daarom o.a. in op klantcontact als valuecenter binnen organisaties, wij behartigen de belangen in Den Haag, dragen bij aan het imago van de sector en het vak en zetten samen met onze leden de norm voor kwaliteit.

Word sponsor van één of meerdere van onze activiteiten en creëer zichtbaarheid voor jouw organisatie en draag actief bij aan het realiseren van onze gezamenlijke ambities voor de klantcontactsector en het vak!

  • KSF Jaarsponsorschap
  • KSF Teamchallenge NIEUW
  • KSF HR-congres 2024
  • KSF Inspiratiedag 2024
  • KSF Jaarcongres 2024
  • Lunch of borrel sponsor bij de expertsessies NIEUW
  • Maak onderzoek mogelijk NIEUW
  • Advertorial nieuwsbrief NIEUW

Bekijk de sponsorprospectus en meld je direct aan om gebruik te maken van de Early Bird actiekorting! (geldig t/m 14 november)

Aanmeldformulier

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen