Kun je eigenlijk wel goede customer service bieden met technologie?
Deze vraag stelt Ramón Delima aan Tinne van den Broeck, Customer Success Director at Orion Intelligence en Friederike Niehoff, Certified Customer Experience Professional, auteur en Consumer Psychologist. In deze KSF-podcast met Omid Holterman als host zijn ze in gesprek gegaan over de relatie tussen CX en technologie.
Dat technologie ondersteunend aan de medewerker zou moeten zijn, zijn ze het eens. Ook over dat CX complex is, omdat je niet op alle touchpoints met je organisatie invloed hebt. Natuurlijk komt AI aan bod: AI gaat helpen met het oplossen van de interne basis-issues van een organisatie. Wat ten gunste van de klantervaring en de medewerker zal komen. AI gaat helpen, mits de data waar AI van moet leren kwalitatief goed is! De vergelijking wordt getrokken met de periode dat big data nieuw was. Zelfs het CRM van de bakker op de hoek en dat van de Klantenservice Federatie komt ter sprake.
Beluister het gesprek tussen de voorzitters van KSF-expertgroepen Technologie & CX vol praktische voorbeelden en waardevolle inzichten.
Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.
- Volg ons op Spotify
- Of volg ons op Soundcloud
- Of beluister de podcasts op klantenservicefederatie.nl
KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’
Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.
“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?
In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.