- Makkelijke integratie door de API-firstbenadering en open architectuur
- Moeiteloze en persoonlijke ervaringen leveren aan klanten
- Verhogen van de tevredenheid en productiviteit van je medewerkers
Follow us to receive the latest news!
Follow us to receive the latest news!
<:optin-form-placeholder>
KSF Inspiratiedag: inhoudelijke terugblik
“High tech met een sterke human touch,” zo omschrijft directeur Geeske te Gussinklo wat er op donderdagmiddag de revue passeert tijdens de speeddatesessies van de KSF Inspiratiedag 2021. “We zien veel innovatie, veel AI die wordt ingezet voor de klant én voor de medewerker. Vooral die medewerker is belangrijk in klantcontact: als hij plezier in zijn werk heeft en de klant moeiteloos kan helpen, heeft de klant een prettige ervaring met het merk. De menselijke factor blijft voor de customer experience van essentieel belang.” Na een vlotte opening van de KSF Inspiratiedag op 11 maart 2021 gevolgd door een flitsende presentatie van Tom Jessen, vinden de speeddates plaats met 20 experts, leden van de KSF. Blik hier inhoudelijk terug op de presentaties van de experts van de KSF Inspiratiedag 2021: Bekijk hier de presentatie van AtHand Serious Gaming over 'Indrukwekkende klantcontactresultaten met gamification' In deze presentatie zie je meer over de kansen van gamification voor klantcontact. AtHand's gamificationplatform biedt veel mogelijkheden voor het inzetten van games in klantcontactcenters. Van onboarding tot sales games. Maar ook games die gericht zijn op verbinding en connectie. Nu in tijden van thuiswerken ziet AtHand de vraag naar de laatste oplossing toenemen. Bekijk hier de presentatie van Avaya over 'CCaaS: Hoe creëer je een Schaalbaar en Flexibel Contact Center in de cloud?' Een schaalbaar en flexibel CC in de cloud:
Reactie plaatsen