De KSF Inspiratiedag is voor de tweede keer georganiseerd om leden kennis te laten maken met innovaties in contactcentertechnologie. Leveranciersleden informeren contactcenterleden over nieuwe ontwikkelingen. Leden stellen vragen en krijgen passende antwoorden. Wie later wil doorpraten kan zelf contact opnemen met de leverancier die hij heeft gesproken. Op 13 februari waren we te gast bij elho in Tilburg.
De middag werd geopend door Christian Kromme die sprak over disruptie en wat die betekent voor de relatie met klanten. Lees het artikel over zijn presentatie op onze website.
Reacties van deelnemers:
- Toplocatie, al moest je er wel een eindje voor rijden.
- Goed georganiseerd en daardoor goed in staat geweest om mijn vragen te stellen.
- Goed dat de KSF dit faciliteert. Het zou wel vaker in het jaar mogen.
- Interessante gesprekken gehad, op een goed niveau.
- Ik ga zeker nog contact opnemen, want ik wil meer weten. Het was een mooi begin.
- Leveranciers denken echt met je mee.
- Interessant om nieuwe ontwikkelingen te zien en prettig om je eigen vragen te kunnen stellen.
Onderwerpen die door de leveranciersleden werden aangeboden:
- Spraaktechnologie
- QM
- Chatbottechnologie
- AI mail automation
- AI webchat
- Gamification
- Predictive engagement
- Kennismanagement
- Platformintegratie
- Voice assistant
- NLP
- Click to call
Bekijk ook onze leveranciersgids op de website om te zien wie wat levert.