De Ondernemer: KSF geeft tips aan MKB
Op 28 augustus lagen de regionale dagbladen van het AD met de bijlage De Ondernemer op de mat van abonnees. Geeske staat op de cover van De Ondernemer! Ze gaf een interview over klantcontact in het MKB. Ze vertelt over klantcontact in de versnelling, geeft tips en voorbeelden van hoe de KSF daarbij kan ondersteunen.
Lees de special van augustus van De Ondernemer online op ISSUU.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.