KSF doet marktonderzoek onder leden en niet-leden: wat zijn jouw ideeën voor onze toekomst?
Als branchevereniging zijn onze leden ons bestaansrecht. Daarom onderzoeken we wat leden vinden van onze huidige dienstverlening en wat de wensen zijn voor de toekomst. Niet-leden kunnen ook hun mening geven, want wellicht zijn zij de leden van de toekomst!
Geef hier als lid je mening in minder dan 10 minuten.
Geef hier als niet-lid je mening in minder dan 10 minuten.
Wij gaan aan de slag met de resultaten om ons dienstenaanbod nog beter af te stemmen op de wensen en behoeften van de achterban.
Alvast dank voor je medewerking!
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.