WeSeeDo | Lid Klantenservice Federatie
WeSeeDo Direct meekijken met jouw klanten op locatie

WeSeeDo

Direct meekijken met jouw klanten op locatie

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

In de toekomst zal beeldbellen een nog belangrijkere rol spelen in onze samenleving. We zien elkaar steeds vaker online, of het nu gaat om een online vergadering, een online doktersbezoek of live meekijken tijdens een telefoongesprek. We optimaliseren continu de kwaliteit van klantcontact. Daar zetten WeSeeDo en de KSF zich samen voor in. 

Als KSF-lid wisselen we kennis en inzichten uit en draagt het bij aan een professionelere en efficiëntere klantenservice binnen alle aangesloten organisaties. We kunnen deelnemen aan congressen en workshops om te leren van de beeldbelervaringen in de branche. De KSF behartigt daarnaast de belangen van haar leden. WeSeeDo kan dus meepraten over wet- en regelgeving die van belang is voor gemakkelijk en gepersonaliseerd beeldbellen binnen de klantenservice.

Over ons

WeSeeDo: optimaliseer jouw klantenservice met slimme beeldbeloplossingen WeSeeDo is dé oplossing voor organisaties die hun klantenservice willen optimaliseren. Met onze slimme beeldbeloplossingen help je je klanten sneller en efficiënter, terwijl je tegelijkertijd de tevredenheid van je medewerkers en klanten verhoogt. 

Directe probleemoplossing met beeld Door tijdens het eerste telefoongesprek direct live beeld toe te voegen, worden problemen en storingen gelijk opgelost. Dit leidt tot een aanzienlijke verbetering van de First Call-ratio, wat resulteert in een kortere afhandelingstijd, geen herhaalverkeer en blije klanten.

Verhoog de klanttevredenheid WeSeeDo wordt bij Klant Contact Centers ingezet voor directe hulp bij (technische) problemen, waarbij de gemiddelde NPS-score hoger ligt dan bedrijven die de oplossing niet gebruiken. Er zijn geen downloads of registraties nodig, met maar één klik schakel je gelijk beeld bij tijdens het telefoongesprek.

Toenemende populariteit Steeds meer organisaties kiezen voor WeSeeDo vanwege de snelheid, het gebruikersgemak en het persoonlijke contact. We hebben een groeiend klantenbestand in Nederland, met onder andere klant contact centers, woningcorporaties, storingsdiensten, onderhoudsbedrijven, nutsbedrijven, 112-meldkamers, gemeenten, huisartsenpraktijken en -posten, ziekenhuizen, verzekeringsmaatschappijen en notarissen.

Ervaar de voordelen van WeSeeDo zelf Ontdek hoe WeSeeDo de klantenservice van jouw organisatie kan optimaliseren. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo of meer informatie via info@weseedo.nl.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • ‘Direct meekijken met WeSeeDo: snel, gemakkelijk en persoonlijk’.

Contact

E-mail: info@weseedo.nl
Telelefoon: 085-2737977
Website: www.weseedo.nl

WeSeeDo: Kortere afhandelingstijd, geen herhaalverkeer, blije klanten.

WeSeeDo Beeldbellen klantenservice Videobellen klantenservice