Telecats | Lid Klantenservice Federatie
Telecats klantcontact verbeteren

Telecats

Voicebot & Smart IVR | Call Recording | Transcriptie | Spraaktechnologie

wij graag onze expertise en ervaringen delen op het gebied van spraaktechnologie en AI in klantcontact. Klanten worden niet langer het best bediend met een traditioneel IVR-menu of een webverwijzing. Maar hoe verbeter je de customer journey met een optimale mix tussen mens en technologie? 

Daarnaast zijn we graag in contact met vakgenoten en kennispartners en halen we inspiratie uit KSF waarmee wij onze klantcontactoplossingen verder kunnen ontwikkelen.

Al meer dan 25 jaar werken we aan de ontwikkeling van innovatieve technologie en toepassingen in klantcontact. Met onze oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing, een medewerker of selfservice. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in klantcontact. Telecats is onderdeel van de Webhelp Group en werkt voor toonaangevende bedrijven zoals Aegon, Ahold, DPG Media, EasyJet en KPN.

Voicebot & Smart IVR

  • Speech routing & spraakherkenning
  • Slimme IVR met geavanceerde mogelijkheden
  • Geautomatiseerde self-services
  • Natuurlijke Taal Begrip met behulp van Machine Learning & AI

Call Recording

  • GDPR-compliant & schaalbaar platform ontworpen voor grote aantallen oproepen
  • Events management
  • Stereo en hoge kwaliteit opname
  • Specifieke user interface voor management en compliance

Transcriptie

  • AI-powered spraakplatform
  • Hoge prestatienorm voor verschillende talen
  • Op maat gemaakte taalmodellen die aansluiten bij de specifieke kenmerken van uw bedrijf 

Telecats
Colosseum 42
7521 PT Enschede 

Email: info@telecats.nl
Website: Klantcontact Telecats

LinkedIn
Twitter

Spraaktechnologie, Vanzelfsprekend in klantcontact

Telecats spraaktechnologie klantenservice verbeteren