Telecats | Lid Klantenservice Federatie
Telecats klantcontact verbeteren

Telecats

Voicebot & Smart IVR | Call Recording | Transcriptie | Spraaktechnologie

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij graag onze expertise en ervaringen delen op het gebied van spraaktechnologie en AI in klantcontact. Klanten worden niet langer het best bediend met een traditioneel IVR-menu of een webverwijzing. Maar hoe verbeter je de customer journey met een optimale mix tussen mens en technologie? 

Daarnaast zijn we graag in contact met vakgenoten en kennispartners en halen we inspiratie uit KSF waarmee wij onze klantcontactoplossingen verder kunnen ontwikkelen.

Over ons

Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact. 

Met onze spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing; een medewerker of selfservice met onze voicebot. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in het klantcontact. 

Telecats is onderdeel van Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix + Webhelp. Samen met onze klanten leveren we een klantenservice met de beste mogelijke mix van mens en technologie.

Bedrijfsvideo

Producten/diensten

Voicebot & Smart IVR

  • Speech routing & spraakherkenning
  • Slimme IVR met geavanceerde mogelijkheden
  • Geautomatiseerde self-services
  • Natuurlijke Taal Begrip met behulp van Machine Learning & AI

 Call Recording

  • GDPR-compliant & schaalbaar platform ontworpen voor grote aantallen oproepen
  • Events management
  • Stereo en hoge kwaliteit opname
  • Specifieke user interface voor management en compliance

 Transcriptie

  • AI-powered spraakplatform
  • Hoge prestatienorm voor verschillende talen
  • Op maat gemaakte taalmodellen die aansluiten bij de specifieke kenmerken van uw bedrijf 

Contact Telecats

Telecats
Colosseum 42
7521 PT Enschede 

Email: info@telecats.nl
Website: Klantcontact Telecats

LinkedIn
Twitter

Spraaktechnologie, Vanzelfsprekend in klantcontact

telecats