Dialog Group | Lid Klantenservice Federatie
Dialog Group klantenservice verbeteren

Dialog Group

Digitale collega | Klantinteractie | Digitale selfservice | Interactieve video | Klantbeleving

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en organisaties kunnen ondersteunen in hun digitale klantinteractiestrategie.

Over ons

Digital Interaction Made Easy

Dialog Group heeft meer dan 30 jaar ervaring in het helpen van bedrijven om effectiever te communiceren met hun klanten. Hierbij koppelen we de relevante data van klanten, via specialistische software, aan heldere en persoonlijke communicatie. Met onze oplossingen en diensten wordt het eenvoudig persoonlijke en relevante klantinteracties te ontwerpen en aan te bieden via kanalen zoals print, PDF, mijn-omgevingen, SMS, WhatsApp, chatbots, interactieve video en e-mail.

Wij snappen de drempels die jouw klant ervaart en leveren hier de technische (selfservice) oplossingen voor, zoals een Digitale Collega. Door gebruik van data blijft de interactie persoonlijk; dankzij onze moderne technologie ervaart de klant eenvoud en gemak. Hiermee bespaar je tijd, kosten en voorkom je fouten en vermindert het aantal onnodige inkomende telefoontjes, terwijl de klantbeleving sterk verbetert.

Over Digitale Collega

Een procesbot die jouw klanten op een unieke vriendelijke manier door een dialoog loodst en zorgt voor blije klanten en blije medewerkers.

Helpt:

  • Proactief, outbound chatdialogen te versturen naar de eindklant en te tracken en tracen. Denk aan een verzekeringscheckup.
  • Reactief Inbound: eindklanten door inzet van een Digitale Collega sneller en makkelijker zaken te laten regelen voor de meest gevraagde processen waarvoor zij contact zoeken met jouw organisatie. In een strak geleide, en zo persoonlijk mogelijke, chatdialoog. 
  • Een auditlog op te bouwen van de conversaties, waardoor track & tracen mogelijk is.
  • De eindklant, en eventuele andere betrokken personen, een chatbot resume in de vorm van een gespreksverslag te leveren.
  • Je klanten gewoon door te laten gaan met waar ze zijn gebleven in een dialoog. Via de link gaan ze gewoon weer verder met het gesprek. 
  • Teleurstelling te voorkomen doordat concrete processen worden geautomatiseerd richting gewenste uitkomsten, met data-integratie.
  • Invoerfouten te voorkomen, dankzij een eigen interface (denk aan datumvelden, exit controles op getallen etc.) Iets wat ‘algemene' chatbots niet bieden. Dit is ook veel klantvriendelijker.
  • Hogere response rates te krijgen, omdat de dialogen continue geoptimaliseerd worden (optioneel) door samen te werken met gedragspsychologen.
  • ISO27001 gecertificeerd, GDPR proof en ISAE3000 compliant te zijn.
  • Bewezen positieve impact op CSAT, NPS en CES (Customer Effort Score)

De klantenservice van de toekomst

De verandering naar een 'future-proof' klantenservice gaat niet vanzelf. Veel mooie plannen blijven helaas vaak op de plank liggen. En dat is jammer want klanten blijven drempels ervaren die er niet hoeven te zijn. Met ons aanbod aan diensten en oplossingen geven we jou de slagkracht om deze plannen tot uitvoer te brengen. Wij begrijpen jullie uitdagingen en leveren al jaren de juiste kennis om hier oplossingen voor te bedenken. 

Vragen bij de klantenservice gaan vaak dwars door organisaties heen en raken veel verschillende mensen, processen en systemen. Dit moderniseren vraagt een zeer grondige kennis en ervaring op zowel het gebied van klantbeleving als de impact op IT. En die is bij ons volop aanwezig. Ervaren specialisten met creatieve oplossingen en een grote staat van dienst, waarbij we altijd gebruik maken van de nieuwste innovatieve technologieën.

Of het nu gaat om ad-hoc diensten, staffing, projecten, managed services, klantinteractie ‘as a service’ of volledige uitbesteding; wij vinden altijd de best passende invulling om je zoveel mogelijk te ontzorgen. Dat kan in-huis bij jullie plaatsvinden of remote.

Over Dialog Group: www.dialoggroup.eu
Over Digitale Collega: www.digitalecollega.eu 

Contact

Jan Verstegen, Managing Consultant Conversational
M: 0621682527
jan.verstegen@dialoggroup.eu

Laten we eens kennismaken

Dialog Group klantcontact optimaliseren