Concentrix Catalyst | Lid Klantenservice Federatie
catalyst

Concentrix Catalyst

Voicebot & Smart IVR | Call Recording | Transcriptie | Spraaktechnologie

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij graag onze expertise en ervaringen delen op het gebied van spraaktechnologie en AI in klantcontact. Klanten worden niet langer het best bediend met een traditioneel IVR-menu of een webverwijzing. Maar hoe verbeter je de customer journey met een optimale mix tussen mens en technologie? 

Daarnaast zijn we graag in contact met vakgenoten en kennispartners en halen we inspiratie uit KSF waarmee wij onze klantcontactoplossingen verder kunnen ontwikkelen.

Over ons

Bij Concentrix Catalyst werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in CX. 

Concentrix Catalyst is het experience design en engineering team van Concentrix. Wij stellen samen toonaangevende bedrijven in staat om de toekomst van customer experience te ontwerpen, ontwikkelen en realiseren.

Producten/diensten

Voicebot & Smart IVR

  • Speech routing & spraakherkenning
  • Slimme IVR met geavanceerde mogelijkheden
  • Geautomatiseerde self-services
  • Natuurlijke Taal Begrip met behulp van Machine Learning & AI

 Call Recording

  • GDPR-compliant & schaalbaar platform ontworpen voor grote aantallen oproepen
  • Events management
  • Stereo en hoge kwaliteit opname
  • Specifieke user interface voor management en compliance

 Transcriptie

  • AI-powered spraakplatform
  • Hoge prestatienorm voor verschillende talen
  • Op maat gemaakte taalmodellen die aansluiten bij de specifieke kenmerken van uw bedrijf 

Contact

Website: Klantcontact Concentrix Catalyst

LinkedIn
Twitter

Spraaktechnologie, Vanzelfsprekend in klantcontact

Concentrix-catalyst (002)