Al jaren zijn wij lid van de Klantenservice Federatie.
Dit jaar hebben we besloten om een jaarsponsorschap aan te gaan. Waarom? Om rechtstreeks exposure te hebben met onze doelgroep. Wij, Pegamento, staan namelijk voor makkelijk en slim contact. Slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht. Dit doen we door het inzetten van robotisering, kennismanagement, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie en omnichannel oplossingen.
Ons doel
Ons doel is om de beste digitale werkplek voor medewerkers te creëren. Een werkplek waarmee zij de juiste inzichten kunnen krijgen om prioriteiten te stellen, maar ook om optimaal samen te kunnen werken met collega’s, leveranciers en klanten, al dan niet met machines en de organisatie.
Want in deze tijd van continue veranderingen moeten medewerkers kunnen anticiperen. Waarin de klant zich ‘koning’ wil voelen, medewerkers op zoek zijn naar de ideale work-life balans en hybride werken de nieuwe standaard is. Maar ook waarin de werkomgeving verandert onder invloed van technologie, wetgeving en maatschappelijke veranderingen wat uiteindelijk leidt tot een enorme keuze aan producten, diensten en veelbelovende innovaties in het technische landschap. Uiteindelijk komt het aan op de kwaliteiten en inzet van individuele medewerkers. Zij moeten kunnen omgaan met enorme datahoeveelheden en stimuli.
Hoe je hierop inspeelt? Dat laten we je weten tijdens onze expertsessie in september.