Haak je aan bij het Nederlandse programma op de CCW Berlijn 2026?
Haak je aan bij het Nederlandse programma op de CCW Berlijn 2026?
21 november 2025 
0 min. leestijd

Haak je aan bij het Nederlandse programma op de CCW Berlijn 2026?

De CCW in Berlijn is ieder jaar weer de plek waar de wereld van Customer Service, Customer Experience en innovatieve AI-technologie samenkomt. Dit jaar reisde KSF met een kleine Nederlandse afvaardiging af naar Berlijn. Dat bleek verrassend waardevol, zowel voor de deelnemers aan de reis als de Nederlanders die al in Berlijn waren. Daarom willen we daaraan in 2026 een vervolg geven.

We bieden een afwisselend programma met verschillende onderdelen waaraan je kunt deelnemen. Op dinsdagmiddag 24 februari bieden we in samenwerking met Graia, QuandaGo en Save Your Customers een interessant, inhoudelijk programma waar concrete klantcases centraal staan. De dag wordt afgesloten met een diner met een keynote. Op woensdag organiseren we een tour over de beurs en op donderdag kun je aanhaken bij een culturele activiteit.

Wij regelen het programma en de toegang tot de beurs. Jij regelt je eigen vervoer en verblijf. We inventariseren nu de belangstelling voor deelname. Laat jij ons vóór 10 december a.s. weten of en zo ja voor welke programma-onderdelen je belangstelling hebt? Je kunt je belangstelling voor 1 of meerdere onderdelen kenbaar maken.

Interesse doorgeven

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen