Gezocht: partner voor formuleren toekomstgericht visie op (generatieve) AI binnen klantcontact.
De Klantenservice Federatie (KSF) is op zoek naar een partner die ons kan bijstaan in het formuleren van een toekomstgerichte visie op het gebruik en de invloed van generatieve AI binnen de klantcontactbranche. Partijen die denken die rol te kunnen spelen nodigen we graag uit om een voorstel te doen, waarbij KSF-leden bij gunning van de opdracht de voorkeur genieten.
Ben jij die marktpartij? Dan nodigen we jou van harte uit een voorstel in te dienen dat past binnen de kaders van onze marktuitvraag. Bekijk de opdracht, de kaders en het tijdpad (.pdf).
Ben jij die marktpartij niet zelf, maar ken jij een marktpartij die ons hierin kan of wil ondersteunen? Dan stellen we het vanzelfsprekend zeer op prijs wanneer je onze marktuitvraag onder de aandacht van die partij wilt brengen.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.