Event KSF Jaarsponsor Content Guru
Event KSF Jaarsponsor Content Guru
20 september 2024 
0 min. leestijd

Event KSF Jaarsponsor Content Guru

Tijdens dit evenement ‘How to innovate CX in 2025’ gaan we samen dieper in op de toekomst van klantcontact. Nieuwe technologieën bieden ongekende mogelijkheden om de klantervaring naar een hoger niveau te tillen en de medewerkers te ondersteunen in hun werk.

Wat kun je verwachten?

  • Inspirerende sprekers van toonaangevende bedrijven en experts in klantcontact.
  • Interactieve sessies en paneldiscussies om inzicht te krijgen in best practices.
  • Demonstraties van oa. AI-oplossingen die de zowel de klant- als de medewerker ervaring transformeren.

Aanmelden

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen