Erik Vercouteren en Stef van den Oever benoemd tot bestuurslid van KSF
Erik Vercouteren en Stef van den Oever benoemd tot bestuurslid van KSF
11 juni 2025 
0 min. leestijd

Erik Vercouteren en Stef van den Oever benoemd tot bestuurslid van KSF

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Klantenservice Federatie (KSF) op 10 juni zijn Erik Vercouteren en Stef van den Oever formeel benoemd tot bestuurslid. Vercouteren treedt toe namens de ledensoort inhouse, terwijl Van den Oever is herbenoemd voor een tweede en laatste termijn namens de ledensoort leveranciers.

Beide kandidaten werden met een overweldigende meerderheid gekozen.

Erik Vercouteren – Bestuurslid namens inhouse

Erik Vercouteren is Director Customer & Partner bij bol, Zijn doel als bestuurslid is om bij te dragen aan het delen van inzichten en ervaringen en samen met andere leden in de sector te werken aan het begrijpen van de veranderingen, het blijven denken vanuit de klant – en het inhoudelijk versterken van ons vakgebied. Hij wil bijdragen aan het ontwikkelen van best practices, het faciliteren van relevante trainingen en workshops, en het stimuleren van innovatie binnen onze branche.

Stef van den Oever – Bestuurslid namens leveranciers

Stef van den Oever is Practice Director Service Cloud bij Nextview. Zijn voorliefde voor de klantenservice sector komt voort uit zijn achtergrond in de gastvrijheidsindustrie en hij draagt graag actief bij aan de verdere ontwikkeling van de sector. Als onderdeel van het bestuur wil hij op strategisch niveau een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de KSF. Hij ziet veel potentie in de KSF als drijfveer voor het verbeteren van het imago van de sector en het uitnutten van alle ontwikkelkansen hierin.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen