Einde aan telemarketing met opt-in?
Staatssecretaris Mona Keijzer van EZK heeft gisteren een nota voor een aanpassing in de Telecomwet naar de Tweede Kamer gestuurd. Ze wil een einde maken aan telemarketing zoals we dat nu kennen met een opt-outsysteem, het Bel-Me-Niet Register. Het voorstel is om telemarketing alleen mogelijk te maken met een opt-in van de consument.
Lees hier de nota.
De KSF heeft zich voor leden ingezet om mogelijkheden om in het kader van de (oud-)klantrelatie te behouden. Lees daar meer over.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.