Doe mee: korte enquête over emotieherkenning in klantcontact
Emotieherkenningssystemen (EHS) doen steeds vaker hun intrede in klantcontact. Wat is de stand van zaken in onze sector? Welke kansen en risico’s zien we? KSF en de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) willen dit graag onderzoeken – met jouw hulp!
Vul de enquête in – het kost je slechts 5 minuten:
👉 ENQUÊTE
De resultaten worden op 10 juni gepresenteerd tijdens de inspiratiebijeenkomst voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering. Ze leveren input voor het halfjaarlijkse rapport van de AP over algoritmes en AI én vormen de basis voor een checklist die KSF voor haar leden ontwikkelt.
📢 Laat je stem horen. Jouw input telt!
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.