De nonnen reizen verder: tweede Gouden Vink op rij
Hoe laat je een merk écht tot leven komen in een klantreis? Volgens de jury van de Gouden Vink 2025 is er één team dat daar opnieuw een meesterwerk van heeft gemaakt: het team van Language Institute Regina Coeli (de nonnen uit Vught). Voor het tweede jaar op rij pakten zij de Gouden Vink tijdens de KSF Teamchallenge voor het beste klantreisconcept op het hoofdkantoor van VodafoneZiggo. Lees verder bij CustomerFirst
Wil je deze dag (her)beleven? Volgende week komt de podcast online!
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.