Carolien de Oliveira Marreiros nieuwe voorzitter commissie ontwikkeling & certificering
Carolien de Oliveira Marreiros nieuwe voorzitter commissie ontwikkeling & certificering
17 oktober 2018 
0 min. leestijd

Carolien de Oliveira Marreiros nieuwe voorzitter commissie ontwikkeling & certificering

We zijn blij dat we een nieuwe voorzitter van de commissie ontwikkeling & certificering bekend kunnen maken: Carolien de Oliveira Marreiros. De commissie heeft in de afgelopen jaren veel werk verricht, maar een voorzitter vanuit de leden ontbrak. Carolien is erg gemotiveerd om aan de slag te gaan:

“Klantcontact is een prachtig vak. Een vak dat nog meer waardering verdient. Ook in de vorm van opleiding, ontwikkeling en certificering van medewerkers en teamleiders. Op een wijze die niet alleen past bij de organisatie, maar vooral ook bij het individu. Om zo aan te sluiten bij de intrinsieke motivatie en ontwikkelingsbehoefte van mensen.

Over de vraag of ik voorzitter wilde worden van deze commissie hoefde ik dan ook niet lang na te denken. Want wat is er nu mooier om daar in een leuke samenwerking – binnen de commissie en met de leden – vorm aan te geven? Mijn ervaring, als contactcentermanager en later als oprichter van Ocaro, deel ik graag met jullie. Ik kijk ernaar uit!”

Wij kijken samen met de commissie uit naar een prettige samenwerking.

Benieuwd naar wat de commissie in de afgelopen jaren heeft bereikt? Kijk op www.ksfbranchecertificaat.nl.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen