CAO facilitaire contactcenters algemeen verbindend verklaard
De CAO facilitaire contactcenters is op 11 augustus 2023 formeel door de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid algemeen verbindend verklaard. Een AVV verplicht alle facilitaire contactcenters die onder de werkgeversdefinitie vallen om de cao toe te passen. De overeengekomen pensioenregeling valt niet onder een eventuele AVV en is alleen verplicht voor WFC-leden.
KSF is erg blij met deze mijlpaal en trots op alle partijen die hieraan bijgedragen hebben.
Lees meer op Ziptone.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.