Bent u klaar voor de nieuwe privacywetgeving AVG?
Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming / General Data Protection Regulation (GDPR) van toepassing. De GDPR vervangt in Europa de huidige nationale wetten op het gebied van de verwerking van persoonsgegevens, zoals in Nederland de Wet bescherming persoonsgegevens.
Bent u klaar voor deze nieuwe wetgeving? Onlangs heeft privacyspecialist Herwin Roerdink voor ons een document opgesteld waarin u leest wat er van u wordt verwacht op het gebied van verwerking van persoonsgegevens van klanten en wat u kunt doen om uw organisatie erop voor te bereiden.
Download hier het document in pdf.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.