Beluister de podcasts van de KSF
Sprekers die hebben opgetreden op onze jaar- en HR-congressen, leden met een mooi verhaal of een duidelijke toekomstvisie hebben meegewerkt aan onze podcasts.
Time well spent, time well saved bij Aegon, zelforganisatie bij Cordaan Thuiszorg, cultuurverandering en leiderschap bij ABN AMRO Verzekeringen, MVO bij ContactCare, elk contact is een kans bij NS en proactieve service bij VodafoneZiggo.
Beluister deze en andere onderwerpen op onze playlists op Soundcloud of Spotify.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.