KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

Lies-Anne en Hans

KSF Ledengesprek

Welke kansen, ervaringen en zorgen rondom de rol van AI voor L&D-professionals heb jij?

Op initiatief Hans Spierings en Lies-Anne van Essent

Bij het geven van ontwikkeladviezen en bij het ontwikkelen van e-learnings maken we gebruik van AI-tooling. Graag willen we in gesprek met anderen over de kansen die dit biedt voor bijvoorbeeld het 70|20|10 leren, gepersonaliseerd leren, contentcreatie of kennisdeling. Hoe speel je als L&D-professional in op deze veranderingen? En welke ethische en praktische vragen roept dit op binnen onze organisaties?

Info & aanmelden 

Den Bosch

dinsdag
30 sep '25
10.00
KCQ

Preparty Klantcontact Quiz

✨magische show✨ met Hans Kazan en Steven Kazan 

Dit (online) event is voor iedereen die meedoet aan de Klantcontact Quiz 2025 (of die meer informatie wil hebben over de Klantcontact Quiz).

 We nodigen je uit voor een uur vol magie, verbinding en verwondering! De perfecte manier om alvast warm te draaien met andere deelnemende organisaties!

Aanmelden per mail

Online

dinsdag
30 sep '25

16.00

Toekomst van het klantcontactvak

"Toekomst van het klantcontactvak"

Verdiepingssessies:

  1. Verdwijnen van werk
  2. Veranderen van werk
  3. Verplaatsen van werk

KSF nodigt je uit voor een cyclus van drie verdiepingssessies over de toekomst van het klantcontactvak. Samen kijken we vooruit: hoe verandert het vak en het volume van klantcontact, welke nieuwe skills en competenties zijn straks nodig, en wat vraagt dit van de positie van klantcontact in organisaties?

De sessies vormen een belangrijk input- en toetsmoment voor de KSF-visie.

Info & aanmelden 

Amersfoort

Data
10, 16, 31 okt
De lijn is open

In gesprek met...

Met de ‘In gesprek met’-bijeenkomsten biedt het bestuur laagdrempelige mogelijkheid om online met andere leden en het bestuur in gesprek te gaan over het verenigingsbeleid en andere thema’s die relevant zijn voor de sector, het vakgebied, de eigen organisatie of KSF als vereniging.

Online

Data

5, 6, 7 nov '25
15.00
Rich Boerrigter

KSF Ledengesprek

'De juiste boodschap op het juiste moment'

Op initiatief Richard Boerrigter van Vattenfall

Ik zou graag in gesprek willen gaan over het vraagstuk: Hoe en wat communiceer ik naar medewerkers (en indirect naar klanten) tijdens veranderende situaties. In het geval van Vattenfall kun je denken aan de energiecrisis. Er gebeurde veel en er veranderde iedere dag wel iets. Daarin is het belangrijk om af te wegen wat en hoe je iets communiceert en via welk kanaal?

Info & aanmelden 

Amsterdam

Woensdag
12 nov '25
10.00
KCQ

Klantcontact Quiz

Op 27 november 2025 is het weer zover: dé Klantcontact Quiz voor organisaties in klantcontact!
Een gratis en online kennisevent waarbij jullie medewerkers op een leuke en speelse manier worden getraind én uitgedaagd op hun klantcontactvaardigheden.

De Klantcontact Quiz laat zien hoe mooi het vak is. En voor jouw organisatie is het een makkelijke manier om medewerkers spelenderwijs te laten groeien in hun rol. Zonder kosten, mét resultaat.

Naar de Klantcontact Quiz 

Online

donderdag
27 nov '25

Dag

KSF Jaarcongres 2025

header-ksf-jaarcongres-2025-1

KSF Jaarcongres 2025

De toegevoegde waarde van klantcontact

Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Info & aanmelden

Hilversum

Donderdag
4 dec '25
13.30
  •  De najaars ALV van KSF wordt gehouden voorafgaand aan het KSF Jaarcongres. De ALV is alleen toegankelijk voor leden. Vooraf aanmelden is verplicht. Aanmelden 
Polarisatie

Expertsessie Polarisatie

Expertgroep HR organiseert een sessie over polarisatie op de werkvloer.

Spreker: onder andere Petronella Pietersma van de Zelforganisatie Fabriek.

Loenen

Donderdag
12 dec '25
10.00
HR-klantencontact-verbeteren

KSF HR-congres 2026

Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.

Locatie n.t.b.

woensdag
3 jun '26
0.00