KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

ai-empathie

AI ontmoet empathie in klantcontact

Interactief rondetafelgesprek

Hoe kunnen we AI inzetten zonder de menselijke touch te verliezen? En hoe zorgen we ervoor dat onze medewerkers AI omarmen? Deze sessie is bedoeld voor klantcontactprofessionals die AI op een praktische, realistische en mensgerichte manier willen inzetten. Geen hype, geen technische handleiding – wel inspirerende praktijkvoorbeelden, samenwerkingsopdrachten en ruimte voor jouw vragen.

Info & aanmelden

Online

donderdag

21 aug '25
13.30
De lijn is open

In gesprek met...

Met de ‘In gesprek met’-bijeenkomsten biedt het bestuur laagdrempelige mogelijkheid om online met andere leden en het bestuur in gesprek te gaan over het verenigingsbeleid en andere thema’s die relevant zijn voor de sector, het vakgebied, de eigen organisatie of KSF als vereniging.

Online

Data

3, 4, 5 sept '25
15.00
Nederzandt inspiratiedag

KSF Inspiratiedag 2025

In het hart van de Betuwe, verscholen tussen weelderig groen en de schittering van een kabbelend meer vind je de KSF Inspiratiedag 2025.

KSF nodigt je van harte uit om deel te nemen aan een middag welke in het teken staat van inspiratie, innovatie én persoonlijk contact.

Info & aanmelden

Valburg

dinsdag
9 sep '25
13.15
uitbesteden

Kick-off Expertgroep Uitbesteden & Inkopen

Deze nieuwe expertgroep gaat zich richten op het organiseren van de permanente dialoog binnen KSF over verantwoord uitbesteden en inkopen en met kennisdeling over dit onderwerp. Ook gaat zij een rol spelen bij het vaststellen van een Code Verantwoordelijk Marktgedrag. 

Wil je graag deelnemen aan deze nieuwe expertgroep? Stuur dan een mail naar directie@klantenservicefederatie.nl.


Meer over expertgroepen

Locatie n.t.b.

dinsdag
16 sep '25
09.30
Cyclus Young Professionals

Cyclus Young Professionals

Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak

Wij zoeken kritische vragenstellers, ambitieuze & gedreven young professionals die zich herkennen in de omschrijving ‘verliefd zijn op het klantenservicevak’.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
16 sep '25
13.30
iso 18295 certification

Startbijeenkomst

Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'

Kom meer te weten over de ISO 18295 begeleidingstraject. 

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.

Tijdens de introductiebijeenkomst ga je direct al actief aan de slag met de zelfevaluatie!


Info & aanmelden

Doorn

vrijdag
19 sep '25
14.00
intervisiegesprek-boardroom-1

'Klantcontact in de boardroom'

Intervisiegesprek

Voor leiders die weten dat klantcontact het verschil maakt en klaar zijn om die waarde te claimen. Voor C-level die willen leren hoe je klantrelaties omzet in resultaat. En voor iedereen die klaar is om van ‘service’ een strategische pijler te maken.


Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
23 sep '25
13.30
Lies-Anne en Hans

KSF Ledengesprek

Welke kansen, ervaringen en zorgen rondom de rol van AI voor L&D-professionals heb jij?

Op initiatief Hans Spierings en Lies-Anne van Essent

Bij het geven van ontwikkeladviezen en bij het ontwikkelen van e-learnings maken we gebruik van AI-tooling. Graag willen we in gesprek met anderen over de kansen die dit biedt voor bijvoorbeeld het 70|20|10 leren, gepersonaliseerd leren, contentcreatie of kennisdeling. Hoe speel je als L&D-professional in op deze veranderingen? En welke ethische en praktische vragen roept dit op binnen onze organisaties?

Info & aanmelden 

Den Bosch

dinsdag
30 sep '25
10.00
KCQ

Preparty Klantcontact Quiz

✨magische show✨ met Hans Kazan en Steven Kazan 

Dit (online) event is voor iedereen die meedoet aan de Klantcontact Quiz 2025 (of die meer informatie wil hebben over de Klantcontact Quiz).

 We nodigen je uit voor een uur vol magie, verbinding en verwondering! De perfecte manier om alvast warm te draaien met andere deelnemende organisaties!

Aanmelden per mail

Online

dinsdag
30 sep '25

16.00

KCQ

Klantcontact Quiz

Op 27 november 2025 is het weer zover: dé Klantcontact Quiz voor organisaties in klantcontact!
Een gratis en online kennisevent waarbij jullie medewerkers op een leuke en speelse manier worden getraind én uitgedaagd op hun klantcontactvaardigheden.

De Klantcontact Quiz laat zien hoe mooi het vak is. En voor jouw organisatie is het een makkelijke manier om medewerkers spelenderwijs te laten groeien in hun rol. Zonder kosten, mét resultaat.

Naar de Klantcontact Quiz 

Online

donderdag
27 nov '25

Dag

KSF Jaarcongres 2025

KSF Jaarcongres 2022 opname

Save the date!

Samenwerking met de Klantcontact Quiz!

Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Hilversum

Donderdag
4 dec '25
13.30
  •  De najaars ALV van KSF wordt gehouden voorafgaand aan het KSF Jaarcongres. De ALV is alleen toegankelijk voor leden. Vooraf aanmelden is verplicht. Aanmelden