KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

Code verantwoord marktgedrag publicatie

Vragenuurtje 

Code Verantwoord Marktgedrag

Begin november publiceert KSF het concept voor een code voor verantwoordelijk marktgedrag voor de klantcontactsector. In de aanloop naar de bespreking op de ALV organiseren we voor leden een tweetal online vragenuurtjes waarin de concept-versie wordt toegelicht en eventuele vragen kunnen worden gesteld. 


Informatie & aanmelden

Online

dinsdag
19 nov '24
10.00
CAO 25-27

CAO vragenuurtje 

In samenspraak met WFC organiseert KSF een online vragenuur waarin facilitaire contactcenters hun vragen over de nieuwe cao kunnen stellen. 

Online

dinsdag
19 nov '24
15.30
CAO 25-27

CAO vragenuurtje 

In samenspraak met WFC organiseert KSF een online vragenuur waarin facilitaire contactcenters hun vragen over de nieuwe cao kunnen stellen. 

Online

dinsdag
20 nov '24
15.30
Code verantwoord marktgedrag publicatie

Vragenuurtje 

Code Verantwoord Marktgedrag

Begin november publiceert KSF het concept voor een code voor verantwoordelijk marktgedrag voor de klantcontactsector. In de aanloop naar de bespreking op de ALV organiseren we voor leden een tweetal online vragenuurtjes waarin de concept-versie wordt toegelicht en eventuele vragen kunnen worden gesteld. 


Informatie & aanmelden

Online

Vrijdag
22 nov '24
14.30
ISO 18295

22 nov | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

  • Bijeenkomst over het auditproces

Amersfoort

donderdag
28 nov' 24
11.00

KSF Jaarcongres 2024

ksf-2024jaarcongres-visuals-ads_def_150x150

AI in de praktijk, whai not?

AI in de praktijk. Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 congres wordt niet alleen gekeken naar de voordelen van AI, maar ook naar de risico’s, met name bij de inzet van generatieve AI (gen AI). Je krijgt een diepgaand inzicht in de rol die AI kan spelen in klantcontactcenters. En je krijgt handvatten om deze technologie op een veilige en effectieve manier in te zetten, met focus op het ondersteunen van zowel medewerkers als klanten.

Info & aanmelden 

Amersfoort

donderdag
28 nov '24
13.30
topje-ijsberg

HR werksessie & showcase

Ontdek de kracht van autonomie en bevlogenheid – Ben jij als teamleider een deepdiver of een snorkelaar?

De wereld van klantcontact verandert snel. Met de opkomst van AI verschuift de rol van mensen in klantcontact richting maatwerk, empathie en echte verbinding. Juist nu is jouw rol als coach of teamleider belangrijker dan ooit. Maar hoe diep ga jij?

Het maximale aantal deelnemers is behaald, aanmelden is niet meer mogelijk. Wil je je aanmelden voor de wachtlijst? Stuur dan een mailtje naar events@klantenservicefederatie.nl.

Informatie

Loenen

donderdag
12 dec '24
10.00
Berlijn

KSF Studiereis Berlijn

Een unieke studiereis naar Berlijn, gericht op professionals in klantcontact. Tijdens deze reis staat een bezoek aan de CCW 2025 vakbeurs centraal, Europa's grootste beurs voor customer contact. En we plannen een aantal exclusieve locatiebezoeken aan contactcenters in Berlijn.

 

Info & interesse doorgeven

Berlijn

donderdag
26-28 feb '25
Open Varen

Open Varen

Hét netwerk-event van de klantcontactbranche

Een mooi vooruitzicht, het 3de LUSTRUM, een traditie Open Varen op 19 Juni 2025, Editie 15! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide BBQ Buffet kan ook.

Loosdrechtse Plassen

donderdag
19 juni '25