
KSF Ledengesprek
'De juiste boodschap op het juiste moment'
Op initiatief Richard Boerrigter van Vattenfall

KSF Ledengesprek
'De juiste boodschap op het juiste moment'
Op initiatief Richard Boerrigter van Vattenfall

KSF & LESSEN
AI Check-up
Kennissessie met een check-up in teamverband
De KSF & LESSEN | AI Check-up is een interactieve kennissessie waarin kennis delen en toetsen hand in hand gaan. Experts uit het werkveld & studenten van de HvA verzorgen korte inhoudelijke bijdragen, welke daarna getoetst zullen worden tijdens de check-up in teamverband. In teams van maximaal vier personen ga je aan de slag met uitdagende vragen, gebaseerd op o.a. de Nationale AI-cursus, KSF-podcasts, onderzoeken en colleges.

Klantcontact Quiz
Op 27 november 2025 is het weer zover: dé Klantcontact Quiz voor organisaties in klantcontact!
Een gratis en online kennisevent waarbij jullie medewerkers op een leuke en speelse manier worden getraind én uitgedaagd op hun klantcontactvaardigheden.
De Klantcontact Quiz laat zien hoe mooi het vak is. En voor jouw organisatie is het een makkelijke manier om medewerkers spelenderwijs te laten groeien in hun rol. Zonder kosten, mét resultaat.
Dag

KSF Jaarcongres 2025
De toegevoegde waarde van klantcontact
Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Expertsessie HR 'Polarisatie; de rol van de leidinggevende'
Expertgroep HR organiseert een sessie over polarisatie op de werkvloer.
Polarisatie is een actueel onderwerp dat niet alleen in het nieuws, maar ook binnen teams voorkomt. Of het nu gaat om politieke meningen, vaccinatiekwesties, oude garde versus GenZ, of tussen afdelingen. Polarisatie heeft veel impact op de samenwerking en KPI’s.
Spreker: o.a. Petronella Pietersma, Zelforganisatie Fabriek

Beïnvloeden van de boardroom
Workshop/ inspiratiesessie
Doelgroep: Leidinggevende binnen klantcontact

Nationale Voice Monitor 2026
Publicatie en presentatie Nationale Voice Monitor 2026

KSF HR-congres 2026
Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.