KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Maak gebruik van het KSF-netwerk. Start een ledengesprek! 

Roel Masselink directeur KSF
Met wie wil jij in gesprek?

Hier vind je alle geplande events

iso 18295 certification

Verbetertraject 

Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.


 Info & aanmelden 

Doorn

Vrijdag
16 mei '25
10.00
Privacy ethiek AI

Privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact

Voorafgaand aan de ALV organiseren we een interactief, inspirerend inhoudelijk voorprogramma rond privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact. Met Sven Stevenson, directeur Coördinatie Algoritmes bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Info & aanmelden

Almere

dinsdag
10 jun '25
14.00
ALV

ALV

Alleen voor leden

Om 15.30u start de voorjaars-ALV. De ALV is alleen toegankelijk voor leden. Vóóraf aanmelden is verplicht en kan tot uiterlijk dinsdag 10 juni, 9.00u. Per lidorganisatie kunnen vanzelfsprekend meerdere personen deelnemen.
De definitieve agenda en vergaderstukken zijn vanaf 27 mei beschikbaar in de ledenomgeving.

Aanmelden

Almere

dinsdag
10 jun '25
15.30

‘Bouw je eigen AI service agent’

Van idee tot implementatie in één dag | Workshop

Hoe kan AI écht het verschil maken in klantcontact? In deze praktische workshop ga je zelf aan de slag met het ontwerpen en bouwen van je eigen AI service agent – zónder te programmeren.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
17 jun '25
09.00
Open Varen

Open Varen

Hét netwerk-event van de klantcontactbranche

Een mooi vooruitzicht, het 3de LUSTRUM, een traditie Open Varen op 19 Juni 2025, Editie 15! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide BBQ Buffet kan ook.

Loosdrechtse Plassen

donderdag
19 juni '25
0.00
HR-klantencontact-verbeteren

AI ontmoet empathie in klantcontact

Interactief rondetafelgesprek

Tijdens dit rondetafelgesprek van de expertgroepen HR en Technologie onderzoeken we hoe AI klantcontact slimmer én menselijker kan maken. Met inzichten van Tinne Van den Broeck, Customer Success Director bij Orion Intelligence, en Carolien de Oliveira, directeur Ocaro, krijg je een realistisch beeld van wat AI in klantcontact kan betekenen – en wat (nog) niet.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
24 jun '25
09.00
fotocollage-ksf-hr-congres-2024

KSF HR-congres

Creëer de toekomst van klantcontact 

De wereld van klantcontact ontwikkelt zich razendsnel, gedreven door technologie én een groeiend besef van menselijk welzijn. Op het KSF HR-congres 2025 richten we ons op de cruciale rol van leiderschap in deze transformatie. Hoe empoweren we onze klantcontactmedewerkers om niet alleen mee te bewegen met veranderingen, maar hierin te floreren? Wat vraagt dit van onszelf als manager of directie?

Info & aanmelden

Amsterdam

Woensdag
2 juli '25
10.00
Cyclus Young Professionals

Cyclus Young Professionals

Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak

Wij zoeken kritische vragenstellers, ambitieuze & gedreven young professionals die zich herkennen in de omschrijving ‘verliefd zijn op het klantenservicevak’.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
16 sep '25
13.30