KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

KCQ

Klantcontact Quiz

Op 27 november 2025 is het weer zover: dé Klantcontact Quiz voor organisaties in klantcontact!
Een gratis en online kennisevent waarbij jullie medewerkers op een leuke en speelse manier worden getraind én uitgedaagd op hun klantcontactvaardigheden.

De Klantcontact Quiz laat zien hoe mooi het vak is. En voor jouw organisatie is het een makkelijke manier om medewerkers spelenderwijs te laten groeien in hun rol. Zonder kosten, mét resultaat.

Naar de Klantcontact Quiz 

Online

donderdag
27 nov '25

Dag

KSF Jaarcongres 2025

header-ksf-jaarcongres-2025-1

KSF Jaarcongres 2025

De toegevoegde waarde van klantcontact

Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Info & aanmelden

Hilversum

Donderdag
4 dec '25
13.30
  •  De najaars ALV van KSF wordt gehouden voorafgaand aan het KSF Jaarcongres. De ALV is alleen toegankelijk voor leden. Vooraf aanmelden is verplicht. Aanmelden 
Polarisatie

Expertsessie HR  'Polarisatie; de rol van de leidinggevende'

Expertgroep HR organiseert een sessie over polarisatie op de werkvloer.

Polarisatie is een actueel onderwerp dat niet alleen in het nieuws, maar ook binnen teams voorkomt. Of het nu gaat om politieke meningen, vaccinatiekwesties, oude garde versus GenZ, of tussen afdelingen. Polarisatie heeft veel impact op de samenwerking en KPI’s.
Spreker: o.a. Petronella Pietersma, Zelforganisatie Fabriek 

Aanmelden

Loenen

Donderdag
12 dec '25
10.00
Beïnvloeden van de boardroom

Beïnvloeden van de boardroom 

Workshop/ inspiratiesessie

Doelgroep: Leidinggevende binnen klantcontact

Doorn

vrijdag
23 jan '26
10.00
CCW Berlijn 2026

CCW 2026

Nederlands programma voor bezoekers aan CCW 2026 

Interesseformulier invullen

Berlijn

Di - DO
24 -26 feb '26
Nationale Voice Monitor onderzoek in klantcontact

Nationale Voice Monitor 2026

Locatie n.t.b.

donderdag
19 mrt '26
0.00

Valencia

Di - vr
24 -27 mrt '26
HR-klantencontact-verbeteren

KSF HR-congres 2026

Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.

Locatie n.t.b.

woensdag
3 jun '26
0.00
Open Varen

Open Varen 2026

Open Varen, hét netwerk-event van de klantcontactbranche

Een mooi vooruitzicht, ook na het 3de LUSTRUM, wordt de traditie Open Varen doorgezet op 18 Juni 2026, Editie 16! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide Diner Buffet kan ook. Lees meer

KSF verzorgd een kennissessie tijdens het voorprogramma.

Loosdrecht

Donderdag
18 jun '26