KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

Toekomst van het klantcontactvak

"Toekomst van het klantcontactvak"

Verdiepingssessie

KSF nodigt je uit voor een verdiepingssessie over de toekomst van het klantcontactvak. Samen kijken we vooruit: hoe verandert het vak en het volume van klantcontact, welke nieuwe skills en competenties zijn straks nodig, en wat vraagt dit van de positie van klantcontact in organisaties?

De sessies vormen een belangrijk input- en toetsmoment voor de KSF-visie.


Info & aanmelden 

Hybride

Data
31 okt '25
De lijn is open

In gesprek met...

Met de ‘In gesprek met’-bijeenkomsten biedt het bestuur laagdrempelige mogelijkheid om online met andere leden en het bestuur in gesprek te gaan over het verenigingsbeleid en andere thema’s die relevant zijn voor de sector, het vakgebied, de eigen organisatie of KSF als vereniging.

Online

Data

5, 6, 7 nov '25
15.00
Rich Boerrigter

KSF Ledengesprek

'De juiste boodschap op het juiste moment'

Op initiatief Richard Boerrigter van Vattenfall

Ik zou graag in gesprek willen gaan over het vraagstuk: Hoe en wat communiceer ik naar medewerkers (en indirect naar klanten) tijdens veranderende situaties. In het geval van Vattenfall kun je denken aan de energiecrisis. Er gebeurde veel en er veranderde iedere dag wel iets. Daarin is het belangrijk om af te wegen wat en hoe je iets communiceert en via welk kanaal?

Info & aanmelden 

Amsterdam

Woensdag
12 nov '25
10.00
AI Check-up

KSF & LESSEN
AI Check-up

Kennissessie met een check-up in teamverband

De KSF & LESSEN | AI Check-up is een interactieve kennissessie waarin kennis delen en toetsen hand in hand gaan. Experts uit het werkveld & studenten van de HvA verzorgen korte inhoudelijke bijdragen, welke daarna getoetst zullen worden tijdens de check-up in teamverband. In teams van maximaal vier personen ga je aan de slag met uitdagende vragen, gebaseerd op o.a. de Nationale AI-cursus, KSF-podcasts, onderzoeken en colleges. 

Info & aanmelden 

Amsterdam

dinsdag
18 nov '25
12.30
KCQ

Klantcontact Quiz

Op 27 november 2025 is het weer zover: dé Klantcontact Quiz voor organisaties in klantcontact!
Een gratis en online kennisevent waarbij jullie medewerkers op een leuke en speelse manier worden getraind én uitgedaagd op hun klantcontactvaardigheden.

De Klantcontact Quiz laat zien hoe mooi het vak is. En voor jouw organisatie is het een makkelijke manier om medewerkers spelenderwijs te laten groeien in hun rol. Zonder kosten, mét resultaat.

Naar de Klantcontact Quiz 

Online

donderdag
27 nov '25

Dag

KSF Jaarcongres 2025

header-ksf-jaarcongres-2025-1

KSF Jaarcongres 2025

De toegevoegde waarde van klantcontact

Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Info & aanmelden

Hilversum

Donderdag
4 dec '25
13.30
  •  De najaars ALV van KSF wordt gehouden voorafgaand aan het KSF Jaarcongres. De ALV is alleen toegankelijk voor leden. Vooraf aanmelden is verplicht. Aanmelden 
Polarisatie

Expertsessie HR  'Polarisatie; de rol van de leidinggevende'

Expertgroep HR organiseert een sessie over polarisatie op de werkvloer.

Polarisatie is een actueel onderwerp dat niet alleen in het nieuws, maar ook binnen teams voorkomt. Of het nu gaat om politieke meningen, vaccinatiekwesties, oude garde versus GenZ, of tussen afdelingen. Polarisatie heeft veel impact op de samenwerking en KPI’s.
Spreker: o.a. Petronella Pietersma, Zelforganisatie Fabriek 

Aanmelden

Loenen

Donderdag
12 dec '25
10.00
Beïnvloeden van de boardroom

Beïnvloeden van de boardroom 

Workshop/ inspiratiesessie

Doelgroep: Leidinggevende binnen klantcontact

Doorn

vrijdag
23 jan '26
10.00
Nationale Voice Monitor onderzoek in klantcontact

Nationale Voice Monitor 2026

Locatie n.t.b.

donderdag
19 mrt '26
0.00
HR-klantencontact-verbeteren

KSF HR-congres 2026

Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.

Locatie n.t.b.

woensdag
3 jun '26
0.00