- Is jouw organisatie lid van KSF? Deelname aan alle bijeenkomsten zijn kosteloos, tenzij anders vermeld.

KSF Nieuwjaars PubQuiz
Doe mee aan de KSF PubQuiz op 29 januari🧠🍻
Een unieke combinatie van gezelligheid, inhoud en netwerken. Samen met andere leden test je jullie kennis over klantcontact, de toekomst van ons vak én de doelen van KSF voor 2026. Verwacht vragen in alle vormen over klantcontact in de breedste vorm van het woord!

Kanaalblended werken voor meer flexibiliteit en efficiency
WFM
Hoe organiseer je inzet over kanalen heen, zónder concessies te doen aan kwaliteit of medewerkerstevredenheid? Tijdens deze sessie delen NS en NN hun ervaringen.

In gesprek met...
Met de ‘In gesprek met’-bijeenkomsten biedt het bestuur laagdrempelige mogelijkheid om online met andere leden en het bestuur in gesprek te gaan over het verenigingsbeleid en andere thema’s die relevant zijn voor de sector, het vakgebied, de eigen organisatie of KSF als vereniging.
Data

Van spanning naar kracht: leiderschap in complexe teamdynamieken
Teams die goed samenwerken, minder spanning ervaren en verschillen weten te benutten, presteren aantoonbaar beter. Als leidinggevende heb je een directe invloed op de sfeer, productiviteit en kwaliteit van het klantcontact. En juist daarom is het belangrijk om te weten hoe je spanningsvelden herkent en voorkomt, die ontstaan door verschillen in opvattingen, generaties, werkdruk, communicatie en verwachtingen.
Tijdens deze inspiratiesessie krijg je concrete handvatten om jouw team sterker, veerkrachtiger en effectiever te maken.

CCW 2026
Nederlands programma voor bezoekers aan CCW 2026

Nationale Voice Monitor 2026
Publicatie en presentatie Nationale Voice Monitor 2026

Startbijeenkomst
Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'
Kom meer te weten over de ISO 18295 begeleidingstraject. Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.
Tijdens de introductiebijeenkomst ga je direct al actief aan de slag met de zelfevaluatie!

KSF-studiereis
Ga mee op studiereis naar Valencia & ontdek de toekomst van klantcontact!
Klantenservice Federatie organiseert een studiereis naar Valencia, de stad waar zon, innovatie en cultuur samenkomen. Tijdens deze trip verkennen we hoe klantcontact zich ontwikkelt, welke rol cultuur en leiderschap daarin spelen, en hoe technologie en AI nieuwe mogelijkheden creëren.

KSF HR-congres 2026
Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.

Open Varen 2026
Open Varen, hét netwerk-event van de klantcontactbranche
Een mooi vooruitzicht, ook na het 3de LUSTRUM, wordt de traditie Open Varen doorgezet op 18 Juni 2026, Editie 16! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide Diner Buffet kan ook. Lees meer
KSF verzorgt een kennissessie tijdens het voorprogramma.