
Beïnvloeden van de boardroom
Workshop/ inspiratiesessie
Doelgroep: Leidinggevende binnen klantcontact

Beïnvloeden van de boardroom
Workshop/ inspiratiesessie
Doelgroep: Leidinggevende binnen klantcontact

KSF Nieuwjaars PubQuiz
Doe mee aan de KSF PubQuiz op 29 januari🧠🍻
Een unieke combinatie van gezelligheid, inhoud en netwerken. Samen met andere leden test je jullie kennis over klantcontact, de toekomst van ons vak én de doelen van KSF voor 2026. Verwacht vragen in alle vormen over klantcontact in de breedste vorm van het woord!

CCW 2026
Nederlands programma voor bezoekers aan CCW 2026

Nationale Voice Monitor 2026
Publicatie en presentatie Nationale Voice Monitor 2026

Startbijeenkomst
Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'
Kom meer te weten over de ISO 18295 begeleidingstraject. Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.
Tijdens de introductiebijeenkomst ga je direct al actief aan de slag met de zelfevaluatie!

KSF-studiereis
Ga mee op studiereis naar Valencia & ontdek de toekomst van klantcontact!
Klantenservice Federatie organiseert een studiereis naar Valencia, de stad waar zon, innovatie en cultuur samenkomen. Tijdens deze trip verkennen we hoe klantcontact zich ontwikkelt, welke rol cultuur en leiderschap daarin spelen, en hoe technologie en AI nieuwe mogelijkheden creëren.

KSF HR-congres 2026
Jaarlijks congres over leiderschap, vak en medewerker in klantcontact.

Open Varen 2026
Open Varen, hét netwerk-event van de klantcontactbranche
Een mooi vooruitzicht, ook na het 3de LUSTRUM, wordt de traditie Open Varen doorgezet op 18 Juni 2026, Editie 16! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide Diner Buffet kan ook. Lees meer
KSF verzorgd een kennissessie tijdens het voorprogramma.