Op het KSF HR-congres 2025 richtte we ons op de cruciale rol van leiderschap in deze transformatie. Hoe empoweren we onze klantcontactmedewerkers om niet alleen mee te bewegen met veranderingen, maar hierin te floreren? Wat vraagt dit van onszelf als manager of directie?
Je vindt hier de verslagen uit de media, een sfeerimpressie en de whitepapers van onze sponsoren. De presentaties van de keynote speakers Bas Kremer en Joris Mencke zijn voor leden van KSF beschikbaar in de KSF Ledenomgeving.
Podcast
Hier vind je binnenkort de podcast van het KSF HR-congres 2025, waarin alle sprekers een samenvatting en een verdieping op hun presentatie geven!
Luister ook deze podcast! Dit raakt ook heel erg aan het onderwerp van het KSF HR-congres 2025
In de media
CustomerFirst | Menselijke maat centraal op KSF HR-congres
Onder het thema ‘Menselijke maat en leiderschap’ deelden sprekers als SER-kroonleden Anna Gerbrandy en Nanda Piersma, Transcom-CEO Marieke Smidt en veranderspecialist Joris Mencke hun inzichten. De rode draad: AI mag nooit een doel op zich zijn, maar moet werk menselijker en betekenisvoller maken. Lees verder
Sponsoren
Zonder sponsoren was het KSF HR-congres 2025 echt niet mogelijk geweest. Heel erg bedankt!
Zij hebben ook een aantal interessante whitepapers beschikbaar gesteld.
- Scotty AI | The end of the world (as we know it)
- Zoom | From meh to memorable
- DPG Media