Aftermath | KSF HR-congres 2024
13 juni 2024

Aftermath | KSF HR-congres 2024

Wat een mooie editie was dit!! Het jaarlijkse KSF HR-congres vond op woensdag 12 juni plaats bij Nationale-Nederlanden in Arnhem. Er is gedanst, gezongen en gemediteerd. We werden getrakteerd op 3 hele sterke praktijkcases en 2 top keynote speakers.

Je vindt hier de de uitgebreide samenvattingen van de keynote speakers, het verslag van Ziptone, een sfeerimpressie en de whitepapers van onze sponsoren!

In de media

Minder verloop en verzuim? Meer aandacht voor groei en persoonlijke ontwikkeling

Mooi gezegd, maar hoe pas je dit nu toe? Met een spetterende en verrassende keynote opent Arno Folkerts het congres, wat door de energieke en aanstekelijke Ayca Szapora wordt afgesloten. Beiden delen inzichten vanuit de neurowetenschap over leiderschap, verandering, samenwerking en werkgeluk. Deze elementen zijn essentieel voor het stimuleren van betrokkenheid onder medewerkers. Tussendoor nemen Nick Grisel, Steven de Jong en Astrid Schuch het publiek mee in de praktijk, en presenteren zij hoe verzuim werd teruggedrongen, werkgeluk wordt bevorderd en een hoge medewerker NPS van 66 is gerealiseerd.

Lees verder op Ziptone

Presentaties praktijkcases

De uitgebreide samenvattingen van Arno Folkers & Ayca Szapora en de presentaties van Steven de Jong, Manager Operations Contact Center bij De Bijenkorf, Astrid Schuch, Teammanager Instroom Consument bij Enexis & Nick Grisel, Manager Customer Service & Digital Services bij Mediahuis vind je KSF Ledenomgeving (dit gedeelte van de kennisbank is ook toegankelijk voor niet-leden).