Actualiteiten

Actualiteiten

Berichten over Actualiteiten:
In de media | AI in klantcontact: noodzakelijk maar doe verantwoord
0
In de media | AI in klantcontact: noodzakelijk maar doe verantwoord
In de media | AI in klantcontact: noodzakelijk maar doe verantwoord
Nationale Voice Monitor 2025
0
Nationale Voice Monitor 2025
Nationale Voice Monitor 2025
Aftermovie KSF Play & Learn 2025
0
Aftermovie KSF Play & Learn 2025
Aftermovie KSF Play & Learn 2025
Bestuur KSF legt eerste concept voor nieuw huishoudelijk reglement ter consultatie voor aan leden
0
Bestuur KSF legt eerste concept voor nieuw huishoudelijk reglement ter consultatie voor aan leden
Bestuur KSF legt eerste concept voor nieuw huishoudelijk reglement ter consultatie voor aan leden
Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak
0
Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak
Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak
Podcast | De behoefte van afnemers van AI voor klantcontact
0
Podcast | De behoefte van afnemers van AI voor klantcontact
Podcast | De behoefte van afnemers van AI voor klantcontact
Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz
0
Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz
Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz
Takeaways KSF Ledengesprek ‘Kennismanagement’ & vervolgsessie
0
Takeaways KSF Ledengesprek ‘Kennismanagement’ & vervolgsessie
Takeaways KSF Ledengesprek ‘Kennismanagement’ & vervolgsessie
Autoriteit Persoonsgegevens vraagt uw aandacht internationale doorgifte van persoonsgegevens
0
Autoriteit Persoonsgegevens vraagt uw aandacht internationale doorgifte van persoonsgegevens
Autoriteit Persoonsgegevens vraagt uw aandacht internationale doorgifte van persoonsgegevens