20% ledenkorting op de Customer Contact Week Europe Summit
20% ledenkorting op de Customer Contact Week Europe Summit
23 augustus 2024 
0 min. leestijd

20% ledenkorting op de Customer Contact Week Europe Summit

Join Europe’s leading event for progressive contact centre, CX and digital service leaders. Connect, learn, and innovate with 150+ experts, driving the future of customer engagement through AI, personalised CX, and seamless service.


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen