Wijziging Telecomwet gesteund door Tweede Kamer
Vandaag is de wijziging van de Telecomwet m.b.t. telemarketing plenair besproken in de Tweede Kamer. Met de wijziging is telemarketing alleen nog toegestaan als de consument toestemming heeft gegeven (opt-in). Bellen met je eigen klanten mag onder voorwaarden nog wel. Het ziet ernaar uit dat de wijziging wordt gesteund door de hele Kamer. Er zijn ook enkele moties en amendementen ingediend. A.s. dinsdag wordt erover gestemd in de Tweede Kamer. Als ook de Eerste Kamer akkoord is, gaat de wetswijziging naar verwachting in per juli 2021 of januari 2022.
Lees meer over de wetswijziging, de amendementen en de moties op de website van de Tweede Kamer.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.