Het jaarlijkse Global Customer Experience (CX) Benchmarking Report van ons lid Dimension Data is een belangrijke bron van benchmarkinformatie. Het is gebaseerd op meer dan 800 prestatiegegevens, branchebenchmarks en adviezen over het behalen van best-practiceresultaten.
Het rapport wordt gezien als een van de meest waardevolle bronnen van CX-informatie door branche-associaties, klanten en analisten. Stichting KIRC maakt gebruik van de resultaten voor het rapport van het jaarlijkse Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie, dat we samen uitvoeren tijdens de Multichannel Conference en ook wij maken als KSF dankbaar gebruik van de cijfers.
Dit jaar gaat het onderzoek in op de evolutie van CX.
Je kunt nu direct meedoen aan het CX benchmarkonderzoek 2018 door het invullen van de online survey. (Je komt direct uit op de pagina van het onderzoek van Dimension Data.)
Na een complete inzending krijg je het rapport van 2018 toegestuurd (publicatie in oktober), toegang tot de portal om wereldwijd en per regio te kunnnen benchmarken en je kunt het rapport van 2017 direct downloaden.