Wereldwijd benchmarkonderzoek Dimension Data van start
Wereldwijd benchmarkonderzoek Dimension Data van start
18 mei 2018 
0 min. leestijd

Wereldwijd benchmarkonderzoek Dimension Data van start

Het jaarlijkse Global Customer Experience (CX) Benchmarking Report van ons lid Dimension Data is een belangrijke bron van benchmarkinformatie. Het is gebaseerd op meer dan 800 prestatiegegevens, branchebenchmarks en adviezen over het behalen van best-practiceresultaten.

Het rapport wordt gezien als een van de meest waardevolle bronnen van CX-informatie door branche-associaties, klanten en analisten. Stichting KIRC maakt gebruik van de resultaten voor het rapport van het jaarlijkse Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie, dat we samen uitvoeren tijdens de Multichannel Conference en ook wij maken als KSF dankbaar gebruik van de cijfers.

Dit jaar gaat het onderzoek in op de evolutie van CX.

Je kunt nu direct meedoen aan het CX benchmarkonderzoek 2018 door het invullen van de online survey. (Je komt direct uit op de pagina van het onderzoek van Dimension Data.)

Na een complete inzending krijg je het rapport van 2018 toegestuurd (publicatie in oktober), toegang tot de portal om wereldwijd en per regio te kunnnen benchmarken en je kunt het rapport van 2017 direct downloaden.

Meer informatie over het onderzoek vind je hier.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen