Wat zijn de uitdagingen op de arbeidsmarkt? En hoe ga je ermee om? Met gepaste trots lanceren we onze toolbox arbeidsmarkt. Onderzoeken en expertise van leden hebben iets heel bruikbaars opgeleverd.
Bekijk de inzichten en de handige tips voor branding, werving & selectie, onboarding, arbeidsvoorwaarden, groei, betekenis, autonomie, roostering, leiderschap en afscheid.
Download hier de toolbox.
De Taskforce Arbeidsmarkt heeft in de afgelopen maanden de toolbox ontwikkeld om de uitdagingen op de arbeidsmarkt het hoofd te bieden.
Dank aan onze leden voor hun inbreng: Young Capital, De Telegraaf, USG People, PlanMen, Randstad, Multi-Management Vermaat, SUSA flexibel studentenwerk, MijnSkillPaspoort.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.