Word PREMIUM Partner van KSF
Zichtbaar. Betrokken. Impact.
Zichtbaar. Betrokken. Impact.
Als PREMIUM partner ben als zilveren eventsponsor bij alle KSF-events méér dan zichtbaar: je wordt een actieve speler in het hart van de klantcontactsector. Je organisatie vergroot niet alleen bereik en netwerk, maar versterkt de sector door waardevolle content en inzichten te delen. Zo bouw je relaties, inspireer je anderen en laat je zien dat je met visie en lef investeert in de toekomst van klantcontact.
Zilveren eventsponsoring bij KSF betekent contact met je doelgroep.
1. In de aanloop naar KSF Play & Learn, De Gouden Vink, het KSF HR-congres & het KSF Jaarcongres deel je een whitepaper met alle leden! Dit whitepaper wordt niet alleen bij de bezoekers onder de aandacht gebracht, maar ook via direct mail en hij blijft daarna ook vindbaar in de KSF Ledenomgeving.
2. Bij het HR-congres & het KSF Jaarcongres mag je jouw organisatie presenteren via een netwerktafel in de ontvangstruimte waar ook de pauze en borrel plaatsvinden. Ga direct in gesprek met je doelgroep!
3. En voor, tijdens en na De Gouden Vink, het HR-congres, de Inspiratiedag & het KSF Jaarcongres is jullie organisatie zichtbaar!
Daarnaast krijg je:
Vier extra kaarten t.w.v. €149,- per stuk voor het KSF HR-congres.
Vier extra kaarten t.w.v. €349,- per stuk voor het KSF Jaarcongres.
Een sportief indoorevent waar ca. 100 deelnemers het tegen elkaar opnemen. Er zijn 2 kennissessie-rondes en uiteraard alle ruimte om te netwerken.
CX Teamchallenge waarin max. 20 divers samengestelde teams werken aan een CX-case en strijden om De Gouden Vink. Een dag vol team-building, creativiteit en competitie.
Congres rond leiderschap, vak en medewerker met 150+ bezoekers.
De KSF Inspiratiedag bestaat uit een inspirerende gastspreker, drie speeddaterondes en we sluiten af met een sociale activiteit om in ongedwongen sfeer met zo'n 80 deelnemers verder met elkaar van gedachten te wisselen.
Het belangrijkste event van de klantcontactbranche dat trends, kennis, inspiratie en netwerk bij elkaar brengt. 350 deelnemers.
En ook!