Klantenservice Federatie

Word PREMIUM Partner van KSF

Zichtbaar. Betrokken. Impact.

Content & contact

Eventsponsor

Spotlight

Als PREMIUM partner ben als zilveren eventsponsor bij alle KSF-events méér dan zichtbaar: je wordt een actieve speler in het hart van de klantcontactsector. Je organisatie vergroot niet alleen bereik en netwerk, maar versterkt de sector door waardevolle content en inzichten te delen. Zo bouw je relaties, inspireer je anderen en laat je zien dat je met visie en lef investeert in de toekomst van klantcontact.

Zilveren eventsponsor

Zilveren eventsponsoring bij KSF betekent contact met je doelgroep.  

1. In de aanloop naar KSF Play & Learn, De Gouden Vink, het KSF HR-congres & het KSF Jaarcongres deel je een whitepaper met alle leden! Dit whitepaper wordt niet alleen bij de bezoekers onder de aandacht gebracht, maar ook via direct mail en hij blijft daarna ook vindbaar in de KSF Ledenomgeving.

2. Bij het HR-congres & het KSF Jaarcongres mag je jouw organisatie presenteren via een netwerktafel in de ontvangstruimte waar ook de pauze en borrel plaatsvinden. Ga direct in gesprek met je doelgroep!

3. En voor, tijdens en na De Gouden Vink, het HR-congres, de Inspiratiedag & het KSF Jaarcongres is jullie organisatie zichtbaar!

  • Jullie logo/ bedrijfsnaam is zichtbaar op de eventpagina, bedankpagina, KSF Ledenomgeving en bij alle nieuwsitems over deze events op de website.
  • We taggen je organisatie in de Linkedinposts over de events.
  • Je gaat mee in alle mails naar ruim 4.000 potentiële bezoekers 
  • Tijdens het event vestigen we de aandacht op onze sponsoren
  • Je gaat mee in alle mails naar ruim 4.000 potentiële bezoekers
  • Ook bij de terugblik op het event (verslag, foto's of video) wordt jullie logo/ bedrijfsnaam vertoond.
  • Je host als Inspirator 3 speeddaterondes tijdens de KSF Inspiratiedag.
  • Bij de KSF Deepdives (online uitzendingen van expertgesprekken) is je logo zichtbaar.

Daarnaast krijg je:

Vier extra kaarten t.w.v. €149,- per stuk voor het KSF HR-congres.

Vier extra kaarten t.w.v. €349,- per stuk voor het KSF Jaarcongres.

Events

KSF Play & Learn (mrt)

Een sportief indoorevent waar ca. 100 deelnemers het tegen elkaar opnemen. Er zijn 2 kennissessie-rondes en uiteraard alle ruimte om te netwerken.

De Gouden Vink (apr)

CX Teamchallenge waarin max. 20 divers samengestelde teams werken aan een CX-case en strijden om De Gouden Vink. Een dag vol team-building, creativiteit en competitie.

KSF HR-Congres (3 juni 2026)

Congres rond leiderschap, vak en medewerker met 150+ bezoekers.

KSF Inspiratiedag (sep)

De KSF Inspiratiedag bestaat uit een inspirerende gastspreker, drie speeddaterondes en we sluiten af met een sociale activiteit om in ongedwongen sfeer met zo'n 80 deelnemers verder met elkaar van gedachten te wisselen.

KSF Jaarcongres (nov)

Het belangrijkste event van de klantcontactbranche dat trends, kennis, inspiratie en netwerk bij elkaar brengt. 350 deelnemers.

In de spotlight!

Je logo is 12 maanden zichtbaar als PREMIUM Partner op:

  • Footer van alle mailingen en nieuwsbrieven van KSF (meer dan 125 per jaar)
  • Footer website (60.000 tot 80.000 bezoeken per jaar)
  • Partnerpagina
  • Uitgelicht op ledengids
  • KSF rapporten (onderzoeken, visiedocumenten e.d.)

En ook!

4 advertorials

  • Je krijgt 4 advertorials in de nieuwsbrief (t.w.v. €1.700,-)


Publiciteit

  • recht om logo ‘Partner van KSF’ te gebruiken
  • Publiciteit bij aangaan van de partnerschap: nieuwsbericht website, nieuwsbrief en LinkedIn.
  • Promotie van jullie events door KSF

Voorrang & korting

  • Je krijgt voorrang en 10% korting bij een upgrade naar een hoger sponsorpakket bij KSF Play & Learn, De Gouden Vink, HR-congres, Jaarcongres en KSF Deepdives.


 
De waarde van de inhoud van het PREMIUM Partnerpakket = €18.625,-

PREMIUM partner worden voor €10.500,- per jaar