Presentaties KSF HR-congres 2019
De presentaties van het KSF HR-congres van 9 mei 2019 die gedeeld mogen worden, zijn hier te downloaden in pdf:
Terug naar de bedoeling (via dropbox)
Wouter Hart, spreker/schrijver
Grote uitdagingen in de zorg vragen om nieuw leiderschap
André Brand, directievoorzitter Cordaan Thuiszorg
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.