Presentaties HR-congres Winnend Werven
De presentaties van het HR-congres van 5 juni 2018 zijn hier te downloaden in pdf:
Profiel Medewerker van de toekomst
Geeske te Gussinklo directeur Klantenservice Federatie
Visie Deloitte op Talent Acquisition
Jikke Licht Gonzalez-Van den Bergh, recruitmentmanager Deloitte
En via dropbox:
De klantcontactmedewerker anno 2022
Martine Ferment, voorzitter Klantinteractie Research Centrum en directeur Ferment Management
Winnend werven in een kandidatenmarkt
Geert-Jan Waasdorp, oprichter Intelligence Group en Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Dr. Aart Bontekoning, organisatiepsycholoog en generatie-expert
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.