Podcast | Werken met AI door de ogen van een medewerker
Podcast | Werken met AI door de ogen van een medewerker
25 november 2025 
1 min. leestijd

Podcast | Werken met AI door de ogen van een medewerker

Heb ik door inzet van AI als medewerker echt meer tijd voor persoonlijke aandacht?

In dit gesprek stond de implementatie van AI binnen de klantenservice van DPG Media centraal. Het werd een diepgaande discussie over de gevolgen van de implementatie en het adoptieproces van medewerkers. Monica Vermaes, die sinds 1991 bij DPG Media werkt, deelt haar initiële scepsis over AI en beschrijft hoe ze uiteindelijk de waarde ervan inzag. Samen met Gerard Tamson (teamleider) en Thijs van den Berkmortel (senior) bespreken we hoe AI is geïmplementeerd om klantenservicemedewerkers te ondersteunen. Wat heeft dit betekend voor de medewerkers en voor de organisatie? 

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

Meer informatie over het hele proces bij DPG Media? LinkedIn Judith van Paridon

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen