De KSF behartigt de belangen van haar leden en deelt kennis
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Ambitie voor 2025
Het bestuur heeft in 2020 de volgende ambitie uitgesproken;
- In 2025 is de KSF de plek waar iedereen online en offline terecht komt met vragen over het vakgebied klantcontact. Leden, niet-leden, media en politiek. De KSF is het kennisplatform voor het vakgebied klantcontact
- In 2025 is de KSF opinieleider binnen het vakgebied klantcontact. Een duidelijk gezicht, met exposure in de landelijke media, met een duidelijk stakeholdersveld en in de politiek. De kwaliteit van klantcontact is goed, goed werkgeverschap, ontwikkeling en innovatie en heeft de KSF actieve invloed op de reputatie van het vakgebied
- In 2025 geeft de KSF inzicht in relevante kengetallen over de gehele sector, door sterk onderzoek en verbinding met de wetenschap
- In 2025 wordt klantcontact als value center gezien en KSF inspireert leden.