Opname | Webinar EU AI Act
Opname | Webinar EU AI Act
13 december 2024 
0 min. leestijd

Opname | Webinar EU AI Act

Op initiatief van de expertgroep Technologie is er op dinsdag 10 december 2024 een webinar over de EU AI Act georganiseerd, speciaal voor professionals in klantcontact, zowel inhouse als facilitair en leveranciers. De EU AI Act is een belangrijke wetgeving die het gebruik van AI veiliger en transparanter wil maken. Maar wat betekent dit concreet voor jouw organisatie?

Alexander Gurdebeke en Pepijn Groeneveld nemen je mee in:

  • Wat is de AI Act en waarom is deze wetgeving nodig?
  • Hoe beïnvloedt de wet specifieke toepassingen in klantcontact, zoals chatbots, voicebots en kwaliteitsmanagement?
  • Wat is een risicoanalyse en hoe dien je hiernaar te kijken? (aan de hand van praktijkvoorbeelden)
  • Hoe kun je jouw organisatie nu al voorbereiden op compliance?

Opname

Bekijk de hele opname in de KSF Ledenomgeving (dit gedeelte van de KSF Ledenomgeving is alleen toegankelijk voor leden).


Download de presentatie

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen