Workshop
Het 2023 Global CX Benchmarking Report van NTT is wereldwijd gepubliceerd en tijdens de KSF Expertgroep sessie CX die op 30 november 2023 plaatsvindt, gaan we samen met Marcia Groeneveld en Janneke Verbruggen van NTT in op de bevindingen van het rapport.
AI or goodbye
AI maakt een stevige groei door en automatisering staat op het punt om het gehele spectrum van Customer Experience te revolutioneren. Organisaties blijven investeren in het opbouwen van door AI geleide capaciteiten om hun CX te verbeteren en zich te onderscheiden op de markt. Tegelijkertijd zien we in het onderzoek het belang van de focus op de Employee Experience. Het rapport maakt eveneens inzichtelijk dat er grote verschuivingen zin in het gedrag van klanten en organisaties. Desondanks erkennen organisaties in de 2023-editie van het rapport dat er nog veel ruimte is voor verbetering.
Over het rapport
Het rapport geeft de uitkomsten weer van een jaarlijks onderzoek dat al meer dan 25 jaar de belangrijkste inzichten en trends op het gebied van CX in kaart brengt. Het rapport is tot stand gekomen door de deelname van meer dan 1400 besluitvormers op het gebied van CX en EX, waarvan ook een aanzienlijk deel uit Nederland. Download de infographic
Deelnemers ontvangen na afloop van de sessie de het 2023 Global Customer Experience Benchmarking Report cadeau!
14.15 - 14.30 | Inloop
14.30 - 14.45 | Opening
Barneveld
NTT
Veemweg 23/25
3771 MT, Barneveld