Mini-masterclass
Klantgericht leiderschap – wat je zelf kunt doen om tot een klantgerichte cultuur te komen
Hoe versterk jij als leider jullie klantgerichte cultuur? Welke acties kun je morgen invoeren om jouw effectiviteit als klantgericht leider te versterken?
Deze vragen komen aan bod tijdens de mini-masterclass Klantgericht Leiderschap die de Expertgroepen CX en Leiderschap in samenwerking met Sydney Brouwer organiseert.
Sydney Brouwer heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.
De masterclass vraagt een actieve, inhoudelijke betrokkenheid van de deelnemers.
Doelgroep: Eindverantwoordelijken en leidinggevenden in klantcontactcenters
Annuleringsregeling: Je kunt je tot vrijdag 27 januari 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na vrijdag 27 januari 12.00 uur of als je onaangekondigd niet naar de mini-masterclass komt, brengen wij € 25,50 exclusief btw in rekening.
Er zijn slechts 50 plekken beschikbaar (KSF-leden hebben voorrang).
Programma
13.00 - 13.30 | Inloop
13.30 - 16.30 |
Mini-masterclass (incl. pauze)