Mini-masterclass Sydney Brouwer over klantgericht leiderschap

Sydney Brouwer over klantgericht leiderschap

Mini-masterclass

Klantgericht leiderschap – wat je zelf kunt doen om tot een klantgerichte cultuur te komen


Hoe versterk jij als leider jullie klantgerichte cultuur? Welke acties kun je morgen invoeren om jouw effectiviteit als klantgericht leider te versterken?

Deze vragen komen aan bod tijdens de mini-masterclass Klantgericht Leiderschap die de Expertgroepen CX en Leiderschap in samenwerking met Sydney Brouwer organiseert.

Sydney Brouwer heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

De masterclass vraagt een actieve, inhoudelijke betrokkenheid van de deelnemers.


Doelgroep: Eindverantwoordelijken en leidinggevenden in klantcontactcenters


Annuleringsregeling:  Je kunt je tot vrijdag 27 januari 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na vrijdag 27 januari 12.00 uur of als je onaangekondigd niet naar de mini-masterclass komt, brengen wij € 25,50 exclusief btw in rekening.  


Er zijn slechts 50 plekken beschikbaar (KSF-leden hebben voorrang).

Programma

13.00 - 13.30 | Inloop

13.30 - 16.30 | Mini-masterclass (incl. pauze)

16.30 - 17.30 | Napraat en informele borrel
Aansluitende borrel
klantcontact-event-locatie-1

a.s.r. Verzekeringen

Archimedeslaan 10

3584 BA Utrecht

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen