We leven in een tijd waarin eenzaamheid toeneemt en digitalisering de norm is. De grens tussen echte interacties en A.I. vervaagt. Menselijke verbindingen worden daardoor steeds schaarser en waardevoller. Juist nu is oprechte persoonlijke aandacht hét verschil dat klanten en medewerkers voelen. In een concurrerende markt maken bedrijven die echt om hun klanten en medewerkers geven, het verschil. Oprechte aandacht raakt mensen. Het zorgt voor loyaliteit en vertrouwen. Daar ligt het recept voor jouw succes.
Gastvrijheid
Gastvrijheid is het verschil tussen een 4-sterren en 5-sterren ervaring. Gastvrijheid zit niet per sé in luxe, mooie gebouwen en etiquette, maar in oprechte persoonlijke aandacht.
Gastvrijheid is de motor van loyaliteit. Het gaat om mensen het gevoel geven dat ze echt gezien, gehoord en gewaardeerd worden. Die oprechte verbinding verandert klanten in trouwe ambassadeurs en medewerkers in trotse vertegenwoordigers van jouw organisatie.
Leiders creëren de gastvrije cultuur die jouw bedrijf écht onderscheidt. Laura onthult hoe je een werkomgeving creëert waar medewerkers én gasten zich gezien, gewaardeerd en gehoord voelen. De sleutel ligt bij leiderschap: creëer een gastvrije cultuur en stimuleer je team om gastvrijheid te omarmen.
Alle deelnemers aan de KSF Inspiratiedag 2025 ontvangen Laura’s nieuwste boek ‘Gastvrij leiderschap’!