Sportief netwerkevent met kennissessies
Welkom bij de eerste editie van KSF Play & Learn! Dit jaarlijkse event biedt de unieke kans om kennis en netwerk te combineren met een sportieve twist. Elk jaar wordt een nieuwe teamsport gekozen welke vraagt om naadloze samenwerking maar óók een competitieaspect bevat: in 2025 staat padel centraal!
Op dinsdag 11 maart 2025 hopen we jou en vele andere klantcontactprofessionals te mogen verwelkomen bij KSF Play & Learn | POWERED2PLAY BY CLOUDOE bij Peakz Padel Vechtsebanen in Utrecht.
Play!
Of je nu beginner bent of ervaren padelspeler, we hebben een passend programma:
Heb je een collega die ook padelt? Geef dit aan bij inschrijving, zodat we jullie in hetzelfde team kunnen plaatsen. Geen padelcollega? Geen probleem, we koppelen je aan een teamgenoot op jouw niveau.
Materiaal
De club stelt padelmaterialen beschikbaar. Heb je eigen rackets of ballen? Neem ze gerust mee!
Learn!
Naast deelname aan de padelvorm ‘King of the Court’ staan er twee inspirerende rondes van twee kennissessies op het programma. In deze kennissessies bespreken we actuele thema's en uitdagingen, geleid door experts en ervaringsdeskundigen van sponsoren Cloudoe, Polly.Help en Orion Intelligence.
12.30 - 13.00 | Inloop, omkleden en welkom
13.00 - 13.45 | Padelclinic voor beginners & licht gevorderden
13.00 - 13.45 | Start competitie ‘King of the Court’ voor gevorderden
13.45 - 14.15 | Kennissessie 1
16.30 - 17.30 | Borrel
Met de komst van AI staan we aan de vooravond van een nieuwe revolutie. Dit roept veel vragen en onzekerheid op. Gaat AI ons werk volledig overnemen? Verdwijnt de menselijke agent naar de achtergrond? Of verlangen we juist méér dan ooit naar écht persoonlijk contact?
Tijdens deze keynote delen we onze visie op het klantcontactcenter van de toekomst—een toekomst waarin technologie en mens elkaar versterken en waarin persoonlijke aandacht hand in hand gaat met slimme automatisering.
Sessie van Cloudoe
Ontdek wat de AI Act betekent voor customer service en hoe jouw organisatie zich hierop kan voorbereiden. In deze sessie voorziet Alexander Gurdebeke, advanced master in IT-recht, je van een bondige en heldere uitleg over de structuur van de AI Act en de belangrijkste rollen. Aan de hand van drie concrete use cases laten we zien hoe de wetgeving impact heeft op AI in klantcontact. Daarnaast krijg je praktische tips om nu al de juiste stappen te zetten. Mis deze kans niet om up-to-date te zijn en voorbereid de toekomst in te gaan!
Sessie van Orion Intelligence
AI is niet iets van de toekomst, maar een technologie die nú al grote impact maakt in klantcontactcenters. Tijdens deze keynote nemen we je mee in hoe je met behulp van AI-technologie direct jouw klanten en medewerkers kunt versterken.
Sessie van Cloudoe
In deze sessie duikt Stefan Mackaaij in de wederzijdse versterking van AI en kennismanagement binnen organisaties. Hij bespreekt hoe AI kan bijdragen aan het opzetten, inrichten en onderhouden van effectieve kennismanagementsystemen, en hoe een solide kennisbasis op zijn beurt AI-toepassingen optimaliseert. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt geïllustreerd hoe deze synergie leidt tot verbeterde klantinteracties en efficiëntere bedrijfsprocessen.
Wat haalt een deelnemer concreet uit deze sessie? Je krijgt praktische handvatten en inzichten om AI effectief te integreren in jouw kennismanagementstrategie. Je leert hoe je deze integratie kunt toepassen om de kwaliteit van klantcontact te verhogen en operationele efficiëntie te verbeteren. Daarnaast ontvang je tips over het waarborgen van datakwaliteit en het creëren van een lerende organisatie die klaar is voor toekomstige ontwikkelingen.
Sessie van Polly.Help
Je kunt je tot 3 maart 2025 voor 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na deze datum of als je onaangekondigd niet naar de sessie komt brengen wij € 55,- exclusief btw in rekening. Natuurlijk is het mogelijk om een collega uit jouw organisatie in jouw plaats te laten deelnemen.