Hoe kijk jij naar de toekomst van het vak? Doe mee met de nieuwe KSF Peiling
De eerste peiling van het KSF Klantcontact Trendpanel is van start gegaan. Ook jouw stem mag niet ontbreken. Wat zie jij gebeuren in het klantcontactvak? We nodigen je daarom graag uit mee te doen. De peiling is kort, kost maar een paar minuten en helpt ons om een helder beeld te krijgen van de trends en thema’s die er écht toe doen. Natuurlijk worden je antwoorden volledig vertrouwelijk en anoniem verwerkt.
Start de peiling en maak ook kans op één van de cadeaubonnen van €25 die we verloten onder de respondenten.
Peiling invullen
Ben je nog geen lid van het KSF Trendpanel? Dan kun je hiervoor na de peiling ook meteen aanmelden.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.