KSF-ledengesprek 'Kennismanagement'

KSF-ledengesprek

'Kennismanagement'

Hoe kun je een kennisbank effectief introduceren en behouden?

Ik werk als manager KCC bij het Kadaster en wij hebben een tool waarin we kennis kunnen vastleggen. Er zit nog veel potentie in welke we nog onbenut laten en ik wil hierin graag stappen voorwaarts maken. Ik wil graag in gesprek met collega's die de kennismanagement visie hebben uitgewerkt én deze ook daadwerkelijk in de praktijk werkend hebben gekregen.


Zullen we alvast  alvast een connectie maken via LinkedIn of in de KSF Ledenomgeving?

Lia Kasteel

Lia Kasteel  | Manager KCC, Kadaster

Doel van het gesprek

Dit gesprek is bedoeld voor leden die ervaring hebben met het implementeren van een kennisbank en bereid zijn hun inzichten en lessen te delen, zodat we samen concreet inzicht krijgen in het introduceren, vullen, bijhouden en stimuleren van het gebruik van een kennisbank. Van theorie naar realisatie.

Waarom dit ledengesprek? 

Hoe kun je een kennisbank effectief introduceren, het gebruik ervan stimuleren en de inhoud actueel houden? Dat is de vraag die speelt. Onderwerpen die aan bod kunnen komen:

  • Visie en doelstellingen: Hoe bepaal je een strategie voor kennismanagement?
  • Gebruik stimuleren: Wat zijn praktische manieren om het gebruik van de kennisbank te bevorderen?
  • Rollen en verantwoordelijkheden: Welke functies zijn nodig voor continuïteit en kwaliteit?
  • Resultaten meten: Hoe maak je de impact van de kennisbank inzichtelijk?

Doelgroep

KCC manager, kennisbeheerders/kennismanagers. In principe iedereen die een dergelijk traject voor zijn/ haar organisatie heeft doorlopen of er mee bezig is.

22 januari 2025

10.00 - 11.00

Digitale inloop: 09.50 uur

klantcontact-event-locatie-1

Online

aantal-deelnemers

6 leden

(Aantal mogelijke deelnemers)