KSF Jaarcongres 2022
KSF Jaarcongres 2022
Tickets

De KSF, haar leden en een brede achterban hebben in 2020 uitgebreid nagedacht en gesproken over de waarde van klantcontact. Daar zijn de 7 servicebeloften uit ontstaan die voor alle KSF-leden gelden. Alles draait om het realiseren van hoogwaardig klantcontact met toegevoegde waarde voor klant, organisatie en medewerker. Tijdens het KSF Jaarcongres 2022 zetten we samen met de sprekers en het publiek de servicebeloften 1, 2, en 4 centraal. Voor, door en met de sector!

Tom Jessen

Dagvoorzitter Tom Jessen

De rol van dagvoorzitter gaat niet alleen over een event presenteren. Het is een proces. 

Tom Jessen, presentator RTL en BNR Nieuwsradio, is vanaf het eerste telefoontje betrokken bij het programma en heeft zich verdiept in de wereld van klantcontact. Met zijn brede kennis, scherpte en humor maakt hij het KSF Jaarcongres 2022 tot een verrassend, interactief feest!

Sprekers

Ronald Nieuwenhuis

 Met inclusie en diversiteit kansen in de arbeidsmarkt verzilveren

Ronald Nieuwenhuis | Manager Inclusiviteit & Sociaal Ondernemen

Diversiteit van teams en leiderschap vraagt om een inclusieve cultuur. Een cultuur waar je kunt zijn wie je bent, waar gezegd kan worden hoe je denkt en waar iedereen de vrijheid voelt om kleur toe te voegen aan de discussie vanuit ieders kracht en perspectief.


Ronald toont aan dat de bereikbaarheid van je organisatie niet hoeft te lijden onder de krapte op de arbeidsmarkt. Met de inzet van mensen met "een afstand tot arbeidsmarkt" in combinatie met een inclusieve cultuur is hij al jaren succesvol. 


Servicebelofte 1: Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie.

Sonja Stalfoort

Klantfeedback is dé brandstof van iedere organisatie

Sonja Stalfoort | Auteur van het boek “De klant-energieke organisatie” en kerndocent bij Beeckestijn Business School.

Hoe weet je of je dienstverlening vandaag nog aansluit bij de klantbehoefte van morgen? Het antwoord hierop is klantfeedback. Organisaties die vandaag in staat zijn om klantfeedback op de juiste wijze te integreren in de organisatie, zijn de winnaars van morgen. Aan de hand van een stroomschema laat Sonja Stalfoort je zien welke weg klantfeedback aflegt en waar de mogelijke knelpunten zitten en energie weglekt. Na deze presentatie heb je niet alleen nieuwe inzichten en inspiratie, maar ook volop energie om hier mee aan de slag te gaan.


Sonja Stalfoort is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt – als spreker, trainer en consultant – organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Het is haar passie verbindingen te creëren waarvan iedereen energie krijgt. 


Servicebelofte 2: Wij nemen feedback die via klantenservice de organisatie inkomt serieus en zorgen voor verbetering.

Paneldiscussie (brug naar de praktijk)

Wij gaan respectvol om met onze medewerkers, zorgen voor goede arbeidsvoorwaarden, goede arbeidsomstandigheden en ontwikkelingsmogelijkheden (de 4e servicebelofte). Deze belofte wordt ingekleurd en tastbaar gemaakt tijdens een paneldiscussie samen met het publiek en vijf inspirerende panelleden.
Deliane Schimmel
Hoofd Advies & Service Florius en Moneyou én winnares Manager of the Year 2022.
Jan van der Weijden
Jan van der Weijden

Oprichter van Stichting ITO, partner bij Cvision en mede grondlegger van de 7 service beloftes.

Eveline Erkelens
Eveline Erkelens
Agile Transformatie Coach en eigenaar Bright6
inke Lunenberg
Inke Lunenberg

Business manager sales & marketing bij VANAD Engage

Roderik Mol
Roderik Mol

Vakbondsbestuurder CNV Vakmensen

Break-out sessies (niet online te volgen)

Klanten praten met klanten, maar hoe krijg jij daar grip op?

Hoe Genesys het gemak van dienstverlening en de betrokkenheid van medewerkers waarmaakt

Klantenservice Verint

Gemeente Den Haag & Florius: innovaties met impact op medewerkers en dienstverlening 

AssistYou

Hoe klanten en collega’s van Carglass® voicebot Lisa hebben omarmd 

Stichting ITO

Klantmanagement: stand van zaken Contact Journey 2022

Optimale samenwerking tussen mens en machine maakt jouw werk leuker en het serviceniveau beter!

17 november 2022

13:45 - 17:45

Inloop vanaf 13:00

Borrel vanaf 17:45 tot 19.00

klantcontact-event-locatie-1

Hilversum

Gooiland Hotel

Emmastraat 2 

1211 NG, Hilversum

klantcontact-event-locatie-1

Online

Het KSF Jaarcongres 2022 wordt uitgezonden.

Tickets bestellen

Offline ticket | Hilversum

349,-
Excl. BTW

Kortingscodes voor leden


Het primaire contactpersoon voor de KSF van je organisatie heeft kortingscodes ontvangen. Alle leden krijgen een gratis online ticket, een gratis offline ticket en 50% korting op de overige tickets.


Controleer of jullie lid zijn: ledenlijst.

Online ticket

99,-
Excl. BTW

Kortingscodes voor leden


Het primaire contactpersoon voor de KSF van je organisatie heeft kortingscodes ontvangen. Alle leden krijgen een gratis online ticket, een gratis offline ticket en 50% korting op de overige tickets.


Controleer of jullie lid zijn: ledenlijst.

Annuleringsregeling voor offline tickets: Je kunt je tot maandag 14 november 09.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na 14 november of als je onaangekondigd niet naar het KSF Jaarcongres 2022 komt brengen wij € 49,50 exclusief btw in rekening.  

Het KSF Jaarcongres 2022 wordt mede mogelijk gemaakt door:

Sponsoring KSF Jaarcongres 7-11