De inschrijving voor het KSF Jaarcongres 2019 is geopend! Het congres vindt plaats op donderdag 14 november in de prachtige Kunstlinie Almere Flevoland. Meld je hier direct aan!
Ben jij de firestarter in jouw organisatie?
Firestarter, dat is de titel van het KSF Jaarcongres dit jaar: in het contactcenter beginnen veel innovaties op het gebied van klantcontact. Ben jij de firestarter in jouw organisatie en hoe doe je dat? Start als klantcontactmanagement de innovatie in je organisatie: geef het vuur door.
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie, niet alleen in het contactcenter maar voor de gehele organisatie. Firestarter, een belangrijke rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Kennisdelen met vakgenoten? Wij helpen.
Nieuw dit jaar zijn de koffie- en the(e)matafels. Deelnemers kunnen voorafgaand aan de lunch kosteloos deelnemen aan een themagesprek. Een informele gelegenheid om vakgenoten te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan over actuele onderwerpen in klantcontact. Tijdens de koffie bouw je zo je netwerk verder uit. Er is plaats voor maximaal 80 personen aan deze tafels.
Tijdens het congres belichten we interessante klantcontactthema’s als service design, de rol van klantcontact en service in de organisatie en het toekomst van ons vak. We richten onze blik op de toekomst en bieden je inspiratie om er in je eigen organisatie mee aan de slag te gaan. Laat je inspireren door onze sprekers prof. dr. Steven van Belleghem en Geert Christiaanse, Senior Innovation Director & Femke Lampe-Braun, Business Partner Services bij Philips.
Ga naar www.ksfjaarcongres.nl voor meer informatie over de locatie en sprekers. Graag tot ziens!