Automatisch een oplossingsgerichte e-mail

KSF-expertsessie Data

Inhoud

E-mail als communicatiekanaal is bij Centraal Beheer een kanaal met een lage NPS en hoge kosten. Het liefst zouden we stoppen met het reageren op e-mails, maar hoe kunnen we een klant dan tóch verder helpen? Door een automatische, maar toch oplossingsgerichte e-mail terug te sturen! We helpen de klant in 1 keer naar de juiste plek of het juiste kanaal waarin de klant het beste geholpen kan worden. We passen textmining, intentherkenning en klantherkenning toe om de klant direct van een specifiek antwoord te voorzien. Dit alles zonder inzet van een medewerker, zodat de klant meteen verder kan.

 

In deze sessie nemen Corine Meinema en Martijn Siebelink je graag mee in wat ze hebben gedaan, waarom én waar we tegenaan zijn gelopen onderweg!

Sprekers

Corine Meinema, Data Scientist bij Achmea

Martijn Siebelink, Manager Customer Journey Klantcontact bij Centraal Beheer

14 december 2021

13:30 - 15:00

klantcontact-event-locatie-1

Online

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen
arrow_drop_up arrow_drop_down