KSF-expertsessie CX met NTT over Global Experience Benchmarking Report

De ontwikkeling van CX in 2021: Pandemie als accelerator

KSF-expertsessie CX

Inhoud

Het 2021 Global CX Benchmarking Report van NTT is wereldwijd gepubliceerd en tijdens de KSF Expertgroep sessie CX die op 27 januari 2022 plaatsvindt, gaan we samen met Janneke Verbruggen en Marcia Groeneveld van NTT in op de bevindingen van dat rapport. Deze sessie wordt gefaciliteerd door onze Expertgroep voorzitter Stef van den Oever en is volledig online bij te wonen.


Crossing the CX divide: leading from a new baseline

De waarde van CX stijgt exponentieel als de rode draad in organisaties. CX wordt gezien als een belangrijke differentiator voor klanten. Toonaangevende bedrijven onderscheiden zich door goed te begrijpen hoe ze een impact kunnen maken op de markt door hun CX strategie aan te pakken. De pandemie heeft zowel de zwaktes and kansen in CX blootgelegd.


Over het rapport

Het rapport vormt de uitkomst van een jaarlijks onderzoeksproject dat meer dan 22 jaar CX-inzichten en -trends omvat. Het is ontworpen om als referentiepunt te dienen voor belangrijke aspecten die van invloed zijn op het managen van klantinteracties. Voor de totstandkoming van het rapport hebben wereldwijd meer dan 1000 organisaties deelgenomen waarvan ongeveer 50 contactcenters uit Nederland.


Deelnemers ontvangen na afloop van de sessie de Executive Guide van het 2021 Global Customer Experience Benchmarking Report cadeau!

Agenda

14:30 - 14:45 | Welkom & voorstelronde

14:45 - 15:15 | De CX trends uit het Global CX Benchmark rapport

15:15 - 16:00 | Zelf aan de slag: Begeleide kennisdeling rondom thema's uit het rapport in breakouts
16:00 - 16:30 | Wrap-up bevindingen & digitale netwerkborrel

Naar het aanmeldformulier:

27 januari 2022

14:30 - 16:30

klantcontact-event-locatie-1

Online

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen