Gaat het om betaalbaar maken of betaalbaar houden? En als je bezig bent met contactreductie, wie bepaalt dan wat 'waste calls' zijn – de klant of de directie? En wanneer wordt klantcontact te duur?
Hoogwaardig en betaalbaar klantcontact, dat was het thema waarover zes door de wol geverfde klantcontactspecialisten afgelopen week met elkaar spraken tijdens het allereerste Koetshuisgesprek. Van de doorstroom van talent tot de link tussen merkbelofte en servicekwaliteit: het kwam allemaal aan bod in een levendige discussie die geleid werd door Tom Jessen.
"Ik houd mij niet in eerste instantie bezig met kostenbesparingen. Sterker nog, wij kijken vanuit een heel ander perspectief naar klantcontact." – Evita Pardon tijdens de rondetafeldiscussie
Lees het volledige verslag op Ziptone
De deelnemers aan deze eerste editie
- Doortje Marijs, manager support leden service centrum ANWB.
- Marco ten Oever, zelfstandig consultant
- Ronald van Schijndel, CEO Concentrix Nederland, Suriname en Curaçao
- Ramon Delima, global director customer service TUI group, voorzitter KSF
- Laila de Rooij, directeur Waardevol Klantcontact KVK
- Evita Pardon, manager afdeling klantcontact PMT en Koopvaardij bij MN
Koetshuisgesprekken
In de Koetshuisgesprekken, die de KSF samen met Ziptone organiseert, gaan klantcontactprofessionals de diepte in over een specifiek onderwerp. De gesprekken worden geleid door Tom Jessen.
Het eerstvolgende Koetshuisgesprek staat gepland voor 28 juni 2024. Ook die discussie vindt plaats in Doorn in het Koetshuis annex KSF-kantoor. Thema is dan de ontwikkeling van het vak van klantcontactmedewerker.